Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorDriksna, Maija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:35Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75684
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50525
dc.description.abstractPētījumā tiek analizēta 2-3 gadus vecu bērnu krāsu un to nosaukumu apguves sekmēšana ar rotaļas palīdzību pirmsskolas izglītības iestādē. Vārdu krājuma paplašināšana ir viens no galvenajiem pirmsskolas pedagoga uzdevumiem. Darbā autore atklājusi un analizējusi 2-3 gadus vecu bērnu runas attīstības teorētiskos aspektus, kā arī rotaļu kā runas apguves sekmētāju 2-3 gadus veciem bērniem, izstrādājusi rotaļu kopu krāsu apguves sekmēšanā, izvirzījusi priekšlikumus pedagoģiskā procesa organizēšanā krāsu un to nosaukumu efektīvākai apguvei. Pētījuma mērķis ir izpētīt krāsu un to nosaukumu apguves sekmēšanu ar rotaļas palīdzību 23 gadus veciem bērniem. Darba apjoms ir 36 lpp. Darbs sastāv no trīs nodaļām, astoņām apakšnodaļām, nobeiguma un izmantotās literatūras un avotu saraksta. Darbā iekļautas 2 tabulas un 2 pielikumi, sniegtas atsauces uz 23 izmantotās literatūras avotiem. Kvalifikācijas darba nobeigums ietver galvenos darba secinājumus, kuri veidoti atbilstoši sākotnēji izvirzītajiem uzdevumiem un atspoguļo to secīgu izpildi. Atslēgas vārdi: krāsu nosaukumi, rotaļa, 2-3 gadus veci bērni, pirmsskolas izglītības iestāde.
dc.description.abstractThis research analyzes the promotion of learning of the colors and their names through the plays for children ages 2 to 3 in preschool education. One of the main tasks for a preschool educator is to expand a child’s vocabulary. In this work, the author has discovered and analyzed the theoretical aspects of 2-3 years old children's speech development, as well as discovered and analyzed the play as a facilitator of speech learning for 2-3-year-old children. The author developed a set of plays to promote the acquisition of colors as well as has put forward proposals for the more effective learning of colors and their names in the organization of the pedagogical process. The purpose of the research is to study the promotion of the learning of colors and their names through the plays for 2-3 years old children. The thesis consists of 36 pages. The work consists of three chapters, eight subsections, conclusion, bibliography, and the list of sources. The work includes 2 tables and 2 appendices and references to 23 sources of literature are provided. The conclusion of the thesis includes the main inferences of the work which are accordingly designed for initially set tasks and reflects their sequential execution. The keywords: the names of the colors, play, 2-3 years old children, preschool educational institution.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkrāsu nosaukumi
dc.subjectrotaļa
dc.subject2-3 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.titleKrāsu un to nosaukumu apguves sekmēšana ar rotaļas palīdzību 2-3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeThe learning of the names of the colors through plays for children ages 2 to 3 in preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record