Show simple item record

dc.contributor.advisorGolubeva, Ausma
dc.contributor.authorŽukauska, Daila
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:37Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75819
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50529
dc.description.abstractDiplomdarbs ‘‘Mācību uzdevumi 8.-9.klašu skolēniem, atbrīvotiem no sporta stundām’’ tika izstrādāts, lai noskaidrotu uzdevumus, ko skolotājs var piedāvāt skolēniem, kuri ir atbrīvoti no sporta stundām. Diplomdarbs sastāv no trīs nodaļām. Teorētiskā daļa sastāv no divām nodaļām un septiņām apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta sporta stundas nozīme skolā un aktivitāšu nozīme pusaudžu vecumā, kā arī tiek izvērtēti sporta stundas atbrīvojuma iemesli. Savukārt otrajā nodaļā tiek analizēti uzdevumi no stundas atbrīvoto skolēnu līdzdalībai sporta stundās. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums. Tā ietvaros tika anketēti 8.-9.klašu skolēni, intervēti sporta skolotāji, kā arī izstrādāti un aprobēti mācību stundu konspekti. Darbā tika izmantotas vairākas pētnieciskās metodes, kā literatūras analīze, aptauja, intervija, izmēģinājumdarbība, eksperimentālā un novērošanas metode. Apkopojot iegūtos datus, darba beigās tika izdarīti secinājumi. Darbs satur ir 58 lappuses. Darba procesa analīzē ir 4 tabulas, 12 attēli un 4 pielikumi. Darba procesā tika izmantoti 32 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: mācību priekšmets sports, sporta stunda, uzdevumi, 8. – 9. klašu skolēni.
dc.description.abstractGraduation thesis "Learning tasks for 8th-9th Grade Students Exempt from Sports Lessons" is worked to find out the tasks that a teacher can offer to students who are exempt from sports lessons. The paper comprises of three chapters. The theoretical part consists of two chapters and seven subchapters. The first chapter examines the importance of sports lessons at school and the importance of activities in adolescence, as well as evaluates the reasons for exempting sports lessons. In the second chapter are analyzed the tasks for the students who are exempted from sports lessons. In practical part of graduation was made 8th-9th grade students were surveyed, sports teachers were interviewed and lesson summaries were developed and conducted. In graduation thesis were used several research methods, such as literature analysis, survey, interview, observation method and experimental work. Summarizing obtained results were made conclusions. The work contains 58 pages. It also includes 4 tables, 12 pictures and 4 annexes. 32 literature sources were used in the work process. Keywords: subject sport, sports lesson, activities, 8th - 9th grade students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMācību
dc.subjectPriekšmets
dc.subjectSports
dc.subjectSporta
dc.subjectStunda
dc.titleMācību uzdevumi 8. - 9. klašu skolēniem, atbrīvotiem no sporta stundām
dc.title.alternativeLearning Tasks for Grade 8 - 9 Students Exempt from Sports Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record