Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorOse, Silga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:41Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76302
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50539
dc.description.abstractDiplomdarbs „Informācijas tehnoloģiju izmantošana mācību satura apguvei sporta stundās sākumskolā” aplūko mūsdienīgas sporta stundas iezīmes un informācijas tehnoloģiju integrēšanu mācību procesā. Fizisko aktivitāšu ieradumi un izpratne par to nepieciešamību veidojas no bērnības. Vecāku un skolotāju uzdevums ir rādīt piemēru un veicināt interesi par aktīvu un veselīgu dzīvesveidu. Sekojot līdzi aktuālām tendencēm izglītībā, kā viens no mācību procesa moderniem instrumentiem ir informācijas tehnoloģijas. Teorētiskajā daļā tiek aprakstīta sporta stundu nozīme mūsdienu kontekstā un aprakstītas vecumposma īpatnības 10 – 12 gadus veciem bērniem, pēc kurām vadoties, tiek veidots atbilstošs mācību process. Ir arī aplūkots, kādas informācijas tehnoloģijas ir aktuālas mācību satura apguvē un kādi ir to riski un ieguvumi. Diplomdarba empīriskajā daļā ir veikts pētījums par informācijas tehnoloģiju izmantošanu mācību satura apguvei sporta stundās. Aptaujājot sporta skolotājus, ir noskaidrots, kādas ir biežāk izmantotās tehnoloģijas un kā tās, skolotājuprāt, ietekmē mācību satura apguvi. Pedagoģiskā izmēģinājuma darbības ietvaros tika vadītas sporta stundas 4. un 5. klašu skolēniem – gan klātienē, gan attālināti – izstrādājot stundu plānus un realizējot tos. Katrā no aprakstītajām mācību stundām ir izmantotas atšķirīgas informācijas tehnoloģijas. Autore ir aprakstījusi skolēnu atsauksmes un savus novērojumus no šīs pieredzes.
dc.description.abstractDiploma Paper “Use of Information Technologies in P.E. Lessons in Primary School” examines topical features of lessons and the integration of information technologies in the learning process. Physical activity habits and understanding of their need are formed from childhood. The role of parents and teachers is to lead by example and to stimulate interest in an active and healthy lifestyle. Following current trends in education, information technology is one of the tools of the learning process. The theoretical part describes the significance of sports lessons in the modern context and describes the peculiarities of the age group for 10 – 12 years old children, according to which the appropriate learning process is developed. It is also considered what information technologies are relevant in the acquisition of study content and what are their risks and benefits. The research part of Paper consists of a survey of sports teachers – they revealed the most frequently used technologies and how they, in their opinion, affect the acquisition of curriculum. As part of the pedagogical experiment, sports lessons were conducted for 4th and 5th grade students. Different information technologies have been used in each of the lessons described. The author has described the students' feedback and observations from this experience.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsporta stundas
dc.subjectmācību saturs
dc.subjectinformācijas tehnoloģijas
dc.subjectintegrēšana
dc.subjectkompetence
dc.titleInformācijas tehnoloģiju izmantošana mācību satura apguvei sporta stunās sākumskolā
dc.title.alternativeThe Use of Information Technology in Primary Physical Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record