Mācību projekta “Tamborētas somas” ekoloģiskās izglītības aspektā realizācija mājturībā un tehnoloģijās 9.klasē
Autor
Rudaka, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šelvaha, Lolita
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba “Mācību projekta “Tamborētas somas” ekoloģiskās izglītības aspektā realizācija mājturībā un tehnoloģijās 9.klasē” mērķis ir izveidot mācību projektu “Tamborētas somas” un izpētīt tā iespējas ekoloģiskās izglītības aspektā mājturībā un tehnoloģijās 9. klasē. Atlasīts mācību projekta “Tamborētas somas” mācību saturs 9. klasē. Aplūkots ekoloģiskais aspekts izglītībā, tā iespējas kompetenču pieejas modelī. Izgatavots mācību projekta tematiskais plāns, sagatavoti metodiskie materiāli un paraugu somas. Izveidotas skolnieču savstarpējās vērtēšanas kartes un skolnieču pašvērtējuma darba lapas. Mācību projekta tematiskais plāns aprobēts X pamatskolas 9. klasē. Diplomdarbs sastāv no 5 nodaļām, 16 apakšnodaļām, nobeiguma, literatūras saraksta un pielikumiem. The aim of bachelor thesis “Project- Based Learning of Ecological Aspect in Education by Making Crochet Bags in Home Economics in 9th Grade” is to create project “Crochet bags” and research opportunities of teaching ecological aspect during Home Economics and Technology in 9th grade. The author of thesis selected learning content of the project “Crochet bags” in 9th grade, researched ecological aspect in education and opportunities to teach it in competency based education model. Created thematic plan of project, methodical materials and sample bags. The author created mutually evaluation cards for students and self ¬– assessment cards. The thesis was approbated in X primary school, in 9th grade. The thesis consists of 5 sections, 16 subsections, conclusion, references and additions. Keywords: Home Economics and Technology, Project- Based Learning, Ecology, Ecological Aspect in Education, crocheting.