Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorŠtikāne, Inta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:18Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77012
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50618
dc.description.abstract2020. gada 1. septembrī Latvijā stāsies spēkā jauns vispārējās vidējās izglītības obligātais saturs, kura principi balstīti skolēnu centrētā mācīšanās pieejā. Šādu pieeju raksturo aktīvā mācīšanās, kuras viena no stratēģijām ir tehnoloģiju bagātināta mācīšanās. Ņemot vērā digitālās vides attīstību un piedāvātās iespējas mācību procesa plānošanas dažādošanai, izmantojot arhīva un saturu analīzi, vērošanu un pašpieredzi, tika analizēti vairāki tehnoloģiski risinājumi aktīvās mācīšanās nodrošināšanai matemātikā gan mācību stundās klātienē, gan attālinātajam mācību procesam. Izglītības gadījuma pētījuma ietvaros gan skolotājam, gan skolēniem pašiem bija iespēja testēt dažādus digitālus rīkus.
dc.description.abstractOn 1 September 2020, new minimum content of general secondary education will enter into force in Latvia, the principles of which are based on a pupil-focused learning approach. This approach is characterised by active learning, one of which is technology-enhanced learning. In the light of the development of the digital environment and the opportunities offered for the diversification of didactics through archival and content analysis, observation and autoethnography, a number of technological solutions were analysed to ensure active learning in math, both in-house and remote learning. As part of an educational case study, both the teacher and pupils themselves had the opportunity to test different digital tools.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdigitālās tehnoloģijas
dc.subjecttehnoloģiju bagātināta mācīšanās
dc.subjectaktīvā mācīšanās
dc.subjectgadījuma pētījums
dc.titleTehnoloģiju bagātināta aktīvā mācīšanās matemātikā
dc.title.alternativeTechnology Enchanted Active Learning in Mathematics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record