Pašbraucošu automašīnu algoritmu testēšanas iespējas autosacīkšu simulatoros
Автор
Rozītis, Agnis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Nesenbergs, Krišjānis
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Dažādi autovadītāju asistenti arvien vairāk iesaistās automašīnu vadīšanā. Pamazām parādās arī iebūvēti autopiloti, taču radīt pašbraucošas mašīnas ir ļoti dārgi un sarežģīti. Darbā tiks pētīts, kādus pašbraucošu automašīnu algoritmus un tehnoloģijas ir iespējams attīstīt uz autosacīkšu simulatoriem, izmantojot modificētas datora perifērijas ierīces un mikrokontrolierus. Algoritmu mērķis ir ne vien korekti veikt noteiktu maršrutu, bet arī spēt to izdarīt pēc iespējas ātrāk, maksimāli maz atpaliekot no cilvēka vadīta transporta. Algoritmus realizēs izmantojot mikrokontrolierus, kas pados signālus specializētām datorspēļu perifērijas ierīcēm, kas ar datoru sazināsies kā parasts datorspēļu kontrolieris. As more and more different driving assists take part in controling an automobile, eventually cars come equipped with an autopilot. However developing an autonomous driving car is very expensive and difficult. In this document author will research possibilities to test self-driving algorithms on a racing simulator. Purpose of an algorithm is not only to take the correct route, but try to drive it as fast as possible losing as little time as possible to a human driven equivalent car.