Show simple item record

dc.contributor.advisorVorončuka, Inesa
dc.contributor.authorAleksejevs, Lotārs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:48Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75581
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50869
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Blakusvāģu ražošanas uzņēmuma pozicionēšana Baltijas tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz pozicionēšanas stratēģiju izpētes teorētiskām atziņām un iegūtajiem aptaujas rezultātiem, izvēlēties un pamatot, atbilstošāko pozicionēšanas stratēģijas izvēli blakusvāģu ražošanas uzņēmuma pozicionēšanai Baltijas tirgū un izstrādāt secinājumus, kā arī sniegt priekšlikumus pozicionēšanas stratēģijas pilnveidei. Darbs sastāv no 3 nodaļām: uzņēmuma pozicionēšanas tirgū teorētiskie aspekti, uzņēmuma “WSP Racing” pozicionēšana Baltijas tirgū un pētījuma par “WSP Racing” zīmola pozicionēšanu Baltijas tirgū. Pirmajā nodaļā ir apskatītas teorētiskās atziņas par pozicionēšanu un tās stratēģijām. Otrajā nodaļā tiek analizēts konkrēts blakusvāģu ražošanas uzņēmums, noteikta uzņēmuma mērķauditorija Baltijas tirgū un aprakstīti uzņēmuma mārketinga komunikācijas instrumentu veidi. Trešajā nodaļā darba autors veic pētījumu aptaujas anketas veidā, lai izstrādātu atbilstošāko pozicionēšanas stratēģiju blakusvāģu ražošanas uzņēmuma pozicionēšanai Baltijas tirgū. Darba nobeiguma daļā tiek apkopota pētītā informācija un izstrādāti secinājumi, kā arī sniegti priekšlikumi pozicionēšanas stratēģijas pilnveidei Baltijas tirgū. Bakalaura darbs sastāv no 80 lappusēm, 5 tabulām, 25 attēliem un 11 pielikumiem.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor’s thesis is “Positioning of Sidecar Manufacturing Company in the Baltic Market”. The aim of the Bachelor’s thesis is to select and justify the choice of the most appropriate positioning strategy for the positioning of a sidecar manufacturing company in the Baltic market and to draw conclusions, as well as to provide proposals for the improvement of the positioning strategy, based on the theoretical findings of the positioning strategy research and the obtained survey results. The Bachelor’s thesis consists of three chapters: theoretical aspects of the Baltic market and research on the positioning pf the “WSP Racing” brand in the Baltic market. The first chapter describes the theoretical findings of positioning and its strategies. The second chapter analyzes a specific sidecar manufacturing company, determines the company’s target audience in the Baltic market and describes the types of the company’s marketing communication tools. In the third chapter, the author conducts research in the form of questionnaire in order to develop the most appropriate positioning strategy for positioning a sidecar manufacturing company in the Baltic market. The final part of work summarizes the researched information and develops conclusions, as well as provides proposals for the improvement of the positioning strategy in the Baltic market. The Bachelor’s thesis consists of 80 pages, 5 tables, 25 pictures and 11 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectprodukts
dc.subjectpozicionēšana
dc.subjectpozicionēšanas stratēģija
dc.subjectpatērētāji
dc.subjectkonkurētspējīgā priekšrocība
dc.titleBlakusvāģu ražošanas uzņēmuma pozicionēšana Baltijas tirgū.
dc.title.alternativePositioning of Sidecar Manufacturing Company in the Baltic Market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record