Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorRullis, Hermanisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:55:59Z
dc.date.available2015-01-12T06:55:59Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other20054en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5088
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractANOTĀCIJA Promocijas darba „Mārketinga iespējas, problēmas un risinājumi komercbanku internetbankās” mērķis ir izpētīt internetbankas lomu bankas mārketingā, analizēt internetbankas adaptāciju un izstrādāt priekšlikumus mārketinga internetbankā pilnveidošanai. Promocijas darba pirmā nodaļā veikta internetbankas lomas bankas mārketingā izvērtēšana. Promocijas darba otrā nodaļa veltīta privātpersonu internetbankas adaptācijas izpētei, izvērtējot pētnieku viedokļus par internetbankas adaptāciju ietekmējošajiem faktoriem. Promocijas darba trešajā nodaļā autors ir pētījis mārketinga internetbankā pilnveidošanas iespējas. Teorētiskās analīzes un empīrisko pētījumu rezultātā promocijas darba autors izdara secinājumus par mārketinga iespējām un problēmām internetbankās un izstrādājis priekšlikumus mārketinga internetbankā pilnveidošanai. Atslēgvārdi: internetbanka, mārketinga pētījumi, inovācija, tehnoloģiju adaptācija, bankas produkti.en_US
dc.description.abstractANNOTATION Purpose of dissertation “Possibilities, challenges and solutions of marketing within internet bank” is to evaluate a role of internet bank in the bank marketing, to research adoption of internet banking among private customers and to provide suggestions to improve marketing within internet bank. First chapter of dissertation contains evaluation of internet bank’s role in the bank marketing. Second chapter contains research of internet banking adoption among private customers and evaluation of other researchers’ opinions regarding factors influencing adoption of internet banking. In the third chapter author evaluated possibilities to improve marketing within internet bank. As result of theoretical analysis and empirical research author provides conclusions regarding possibilities and challenges of marketing within internet bank and offers suggestions to improve marketing within internet bank. Keywords: internet banking, marketing research, innovation, adoption of technologies, financial services.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleMārketinga iespējas, problēmas un risinājumi komercbanku internetbankāsen_US
dc.title.alternativePossibilities, challenges and solutions of marketing within internet banken_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record