Show simple item record

dc.contributor.advisorZīds, Oskarsen_US
dc.contributor.authorDaiktere, Inetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:56:00Z
dc.date.available2015-01-12T06:56:00Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20540en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5099
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darbs ir izstrādāts ar mērķi pamatojoties uz vispārizglītojošo skolu direktoru izpētes rezultātiem un piecu izglītības iestāžu darbības izpēti, rast risinājumus un sniegt rekomendācijas vispārizglītojošās skolas direktoriem skolas kultūras pilnveidei. Pētījums padziļināti atspoguļo tieši skolas vadītāja lomu (attieksme un darbība), mazāk citu iesaistīto personu un faktoru nozīmi. Datu statistiskajā apstrādē ir izmantotas aprakstošās statistikas, korelāciju un dispersiju analīzes metodes. Balstoties uz teorētiskā un praktiskā pētījumu rezultātiem, sagatavots skolas kultūras vadības teorētiskais modelis un ieteikumi. Atslēgas vārdi: vispārizglītojošās dienas skolas direktors, skolas kultūra, skolas kultūras pilnveide, Latvija.en_US
dc.description.abstractThe aim of the study was to analyze survey results of general education school principals and five “best practice” case studies in order to elicit possible sollutions and reccomendations for general education school principals for school culture improvement. The study focuses in general on the leader's role (attitude and action), less other actors and factors. For data statistical analysis descriptive statistics, correlations, and ANOVA tests were used. Based on data from the theoretical and empirical study, the proposed school culture improvement model and reccomendation for school leaders were developed. Key words: general education school principal, sschool culture, school culture improvement, Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.subjectVadība un administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībaen_US
dc.titleVispārizglītojošās skolas direktora loma skolas kultūras pilnveidošanāen_US
dc.title.alternativeGeneral Education School Head's Role in the Process of Developing School Cultureen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record