Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavlovska, Dina
dc.contributor.authorIvanova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:10:40Z
dc.date.available2020-06-30T01:10:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75056
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51062
dc.description.abstractŠī pētījuma mērķis ir analizēt pieklājības stratēģijas Latvijas un Kipras franču valodas apguvēju asinhronās saziņās tālsadarbības projekta ietvaros, kas tika veikts Latvijas Universitātes izglītības platformā Moodle. Šis pētījums ir balstīts uz Brauna un Levinsona (1987) pieklājības teorijas, kas nozimē, ka visi pieaugušie sabiedrības locekļi saziņas laikā ir apveltīti ar diviem universāliem aspektiem: "pozitīvo seju" un "negatīvo seju", kas katram indivīdam ir pastāvīga interese aizsargāt citu cilvēku klātbūtnē. Šī pētījuma empīriskajā daļā tika analizēti apguvēju vēstījumi, izmantojot satura analīzes un diskursa analīzes metodes. Iegūtie rezultāti parāda apguvēju izmantoto pieklājības stratēģiju un tālsadarbības kontekstā apspriesto tēmu stipru savstarpējo atkarību.
dc.description.abstractThe aim of this study is to analyse the politeness strategies in asynchronous written exchanges of Latvian and Cypriot FFL learners (French as a Foreign Language) as part of the telecollaborative project carried out on the educational platform Moodle of the University of Latvia. The present study is based on the politeness theory of Brown and Levinson (1987) which implies that all adult members of society during communication are endowed with two universal aspects: "positive face" and "negative face" that each individual has a constant interest in protecting in front of others. In the empirical part of this research, learners' messages were analysed using the methods of content analysis and discourse analysis. The results show strong interdependence of the politeness strategies used by the learners and the subjects discussed in the context of telecollaboration.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectRomāņu valodu un kultūru studijas
dc.subjectpieklājības teorija
dc.subjectpieklājības stratēģijas
dc.subjectpozitīva seja
dc.subjectnegatīva seja
dc.subjecttālsadarbība
dc.titleFranču valodas apguvēju starpkultūru komunikācijas stratēģijas asinhronās saziņās tiešsaistē no pieklājības teorijas perspektīvas
dc.title.alternativeStrategies of intercultural communication of FFL learners in online asynchronous exchanges from politeness theory perspective
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record