Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indra
dc.contributor.authorSedleniece, Dagnija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:10:49Z
dc.date.available2020-06-30T01:10:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75873
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51079
dc.description.abstractVārdu krājuma zināšanām ir svarīga loma komunikācijā svešvalodā. Šī darba mērķis ir parādīt kā izmantojot dažādas mācību metodes ir iespējams palīdzēt vidusskolēniem vārdu krājuma apgūšanā. Lai sasniegtu bakalaura darba galveno mērķi un atbildētu uz pētniecisko jautājumu par to, kura ir visefektīvākā metode jaunu vārdu krājumu mācīšanai, darbā tika veikts literatūras apskats kā teorētiskā metode un empīriskajā daļā tika veikts pētījums, kurā ietilpa stundu vadīšana, ieskaite un anketēšana. Pētījuma rezultāti parādīja, ka situatīvā un audio-linguālā pieeja kā arī komunikatīvā valodas metode un daļēji arī tiešā metode un leksiskā pieeja ir efektīvas metodes jaunu vārdu krājuma mācīšanai klasē. Gramatikas-tulkošanas metode ir vislabāk piemērota induviduālu mājas darbu veikšanai. Tādejādi var secināt, ka vairākas valodu mācīšanas metodes papildina viena otru, un skolotājam vārdu krājuma mācīšanai vajadzētu izmantot dažādas metodes
dc.description.abstractKnowledge of vocabulary is an essential part of communication in a foreign language. The present paper aims to illustrate how using different teaching methods it is possible to help the secondary school learner in the process of acquiring new vocabulary. To reach the goal of the bachelor paper and answer the research question on what the most effective method to teach new vocabulary is, the paper used a literature review as a theoretical method and a case study comprising lesson piloting, administering a test and a questionnaire as an empirical method. The case study showed that the situational and the audio-lingual language teaching method as well as the communicative language teaching and partly the direct method and the lexical approach are effective methods to teach new vocabulary in the class. The grammar-translation method is the best one to do individual tasks at home. Thus, it can be concluded that several language teaching methods complement one another, and the teacher should use various methods to teach vocabulary.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectvocabulary
dc.subjectvocabulary teaching methods
dc.subjectsecondary school
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectvārdu krājuma mācīšanas metodes
dc.titleAngļu valodas vārdu krājuma mācīšana vidusskolniekiem
dc.title.alternativeTeaching Vocabulary to Secondary School Learners
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record