Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorElksne, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:16Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78088
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51428
dc.description.abstractBakalaura darba “Skaistumkopšanas tematikas un sociālā tīkla “Instagram” rīku loma pašidentitātes ietekmēšanā un narcisma veicināšanā” mērķis ir noskaidrot, vai sociālā tīkla “Instagram” blogeru un influenceru aktivitātes, kā arī jaunie rīki ietekmē lietotāju pašapziņu un veicina narcisma rašanos. Teorētiskajā daļā tika izpētīta akadēmiskā literatūra par sociālajiem tīkliem, narcismu, identitātes jēdzienu un vajadzību teoriju. Empīriskajā daļā tika izmantota sociālā tīkla “Instagram” Latvijas skaistumkopšanas influenceru profilu kvantitatīvā satura analīze, aptaujas ar “Instagam” lietotājiem un padziļinātās intervijas ar Latvijas Universitātes psiholoģi Līgu Valinku un influenceri Alīnu Matvejevu.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s thesis “The role of beauty-care topics and social network “Instagram” tools in influence on self-identity and facilitation of narcissism” is to determine if social media “Instagram” blogger and influencer activities, as well as the new tools influence social media user self-identity and facilitation of narcissism based on theoretical literature and research. To reach the aim of this work, the following academic literature was explored in the theoretical part: social media and its tools, narcissism, identity and theory of needs. Quantitative content analysis of “Instagram” beauty influencers, surveys with “Instagram” users and in-depth interviews with a psychologist and an “Instagram” influencer were used in the empirical part of this bachelor’s work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectskaistumkopšanas tematika
dc.subjectsociālo tīklu rīki
dc.subjectpašidentitāte
dc.subjectnarcisms
dc.titleSkaistumkopšanas tematikas un sociālā tīkla “Instagram” rīku loma pašidentitātes ietekmēšanā un narcisma veicināšanā
dc.title.alternativeThe role of beauty-care topics and social network “Instagram” tools in influence on self-identity and facilitation of narcissism
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record