Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorSedlere, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:06:18Z
dc.date.available2020-07-01T01:06:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77028
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51590
dc.description.abstractDiplomdarba “2.klases skolēnu ekoloģiskās domāšanas sekmēšana vizuālās mākslas stundās” mērķis ir izzināt, kā ar vizuālās mākslas valodu iespējams sekmēt ekoloģisko domāšanu. Pirmajā nodaļā tiek noskaidrota vides izglītības būtība un ekoloģiskās domāšanas pamatprincipi. Otrajā nodaļā tiek atklāti ekoloģiskās domāšanas sekmēšanai izmantojamie pedagoģiskie līdzekļi un metodes. Trešajā nodaļā tiek atklātas mākslas un ekoloģiskās domāšanas mijiedarbības izpausmes arhitektūrā un mākslas darbos. Ceturtā nodaļa - pētījuma apraksts, kur tiek aprobēts izstrādātais attālināto mācību stundu cikls. Pielikumos ievietotas aptaujas anketas, izstrādātie metodiskie materiāli un skolēnu darbi. Darba rezultāts ir autores metodiskais piedāvājums – attālināto mācību nodarbību cikls 2.klases skolēnu ekoloģiskās domāšanas sekmēšanai vizuālās mākslas stundās.
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to find out how it is possible to promote ecological thinking with the language of visual art. In the 1st chapter, the essence of environmental education and the basic principles of ecological thinking are clarified. The 2nd chapter explores the pedagogical tools and methods used to promote ecological thinking. In the 3rd chapter, the manifestations of the interaction of art and ecological thinking in architecture and works of art are revealed. The 4th chapter - a description of the research, where the developed cycle of distance learning lessons is tested. The appendices contain questionnaires, developed methodological materials and students' works. The result of the work is a cycle of distance learning lessons for the promotion of ecological thinking of 2nd grade students in visual art lessons.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectekoloģiskā domāšana
dc.subjectbrīvdabas pedagoģija
dc.subjectmākslas balstīta vides izglītība
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjectattālināta mācīšanās
dc.title2.klases skolēnu ekoloģiskās domāšanas sekmēšana vizuālās mākslas stundās
dc.title.alternative2nd Grade Students Promoting Ecological Thinking At The Visual Arts Classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record