Sociālā pedagoga darbība uzvedības problēmu mazināšanai X skolas 5. klasēs
Author
Ignatovičs, Marks
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Marka Ignatoviča diplomdarbam “Sociālā pedagoga darbība uzvedības problēmu mazināšanai X skolas 5. klasēs”. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot X skolas 5. klašu skolēnu biežāk sastopamās uzvedības problēmas un raksturot sociālā pedagoga darbību skolēnu uzvedības problēmu mazināšanā. Teorētiskajā daļā aprakstīta sociālā pedagoga darbība izglītības iestādē, un raksturoti uzvedības problēmu cēloņi un izpausmes. Pētījums veikts X skolā, veicot sociālpedagoģisko novērošanu, intervējot skolas pedagogus, izglītības psihologu, vadot diskusijas ar skolas atbalsta komandas personālu, kā arī veicot dokumentu analīzi. Izmantojot pētījuma rezultātus tika izstrādāta “Sociālpedagoģiskās darbības programma uzvedības problēmu mazināšanai X skolas 5. klasēs”. For the diploma thesis of Mark Ignatovich “Social Pedagogue Activity in Mitigating Behavioral Problems among X School's 5th Graders". The aim of the diploma thesis is to find out the most common behavioral problems of 5th grade students of school X and to describe the activity of a social pedagogue in reducing the behavioral problems of said students. The theoretical part describes the activities of a social pedagogue in an educational institution, as well as the causes and manifestations of behavioral problems. The research was carried out in school X, performing social pedagogical observation, interviewing school teachers, the educational psychologist, conducting discussions with the school support team personell, as well as performing document analysis. Using the results of the research, a “Socio-pedagogical action program for reducing behavioral problems in the 5th grade of school X” was developed.