Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Laimdotaen_US
dc.contributor.authorNamatēva, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:56:09Z
dc.date.available2015-01-12T06:56:09Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28895en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5167
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractNamatēva A. 2011. „Mikroainavu telpiskā struktūra un to ietekmējošie faktori Austumlatvijas zemienes augstajos purvos. Promocijas darbs. Rīga, Latvijas Universitāte, Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte. Pētījuma mērķis bija izpētīt augstā purva mikroainavu telpisko struktūru un to ietekmējošos faktorus, lai novērtētu augsto purvu ietekmētības pakāpi un to nozīmi purvu aizsardzības pasākumu plānošanā. Pētījumā, izmantojot autores izstrādāto metodiku, veikta purvu mikroainavu kartēšana, izanalizēta purva mikroainavu telpiskā struktūra. Mikroainavas iedalītas trijās grupās, kas raksturo purva ietekmētības pakāpi. Secināts, ka likumsakarības starp dažādu purva mikroainavu telpisko struktūru ir novērojamas tikai lielos purvu masīvos ar vairākiem 5 - 7 m augstiem kupoliem, kamēr pēc platības mazākos purvos, kur kupolu augstums nepārsniedz 3 - 5 m, tās nav izteiktas. Augstajos purvos dominē mikroainavas, kuras raksturo ietekmētus purvus. Latvijā pirmoreiz veikta šāda plaša mikroainavu kartēšana un analīze. Atslēgas vārdi: mikroainavas, Teiču purva masīvs, mikroreljefs, Latvijaen_US
dc.description.abstractAnnotation The objective of the promotion paper is to study the tourist as consumer satisfaction with various features of tourism product and its impact on tourist future consumer behaviour in Latvian tourism market. The promotion paper displays theoretical aspects of consumer satisfaction, satisfaction/ dissatisfaction effects in consumer behaviour, as well as the most important consumer satisfaction evaluation methods. A new tourist satisfaction multivariate model for tourism destinations introducing the non-service factors, as well as a new tourist satisfaction definition was developed. The demand trends of foreign travelers in Latvian tourism market, as well as the results of foreign tourist’s survey were analyzed in the paper. A tourist satisfaction evaluation system was developed which could be introduced in Latvia, as well as the recommendations for Latvian tourism organizations and enterprises were offered. Keywords: consumer behavior, consumer satisfaction, tourist market, tourist satisfactionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectĢeogrāfijaen_US
dc.subjectĢeogrāfijas un zemes zinātnesen_US
dc.titleMikroainavu telpiskā struktūra un to ietekmējošie faktori Austrumlatvijas zemienes augstajos purvosen_US
dc.title.alternativeSpatial patterns of microlandscapes and their influencing factors in the raised bogs of Austrumlatvia Lowlanden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record