Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorUstimenko, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:10:29Z
dc.date.available2020-07-01T01:10:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75600
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51774
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, iedzīvotāju aptaujas rezultātiem un intervijas rezultātiem, izpētīt pircēju rīcības ietekmējošos faktorus, izvēloties ēdienu piegādes servisu “Wolt”, atklāt nepilnības un dot priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darbu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļa bakalaura darba autore raksturos pircēju rīcības modeli, pircēju rīcību ietekmējošus faktorus un pircēju lēmuma pieņemšanas procesu. Kopumā tas viss palīdz uzņēmumam izprast pircējus, veikt efektīvas mārketinga aktivitātes un maksimizēt peļņu. Otrajā nodaļā bakalaura darba autore raksturos uzņēmuma SIA “Wolt Latvija” saimniecisko darbību, veiks uzņēmuma salīdzinājumu ar konkurentu “Bolt Food” un raksturos uzņēmuma pircējus. Trešajā nodaļā darba autore sniedz praktiskās daļas metodoloģijas pamatojumu, veic pircēju aptauju, raksturos rezultātus un tos analīzēs. Tiks veikta intervija ar uzņēmuma mārketinga menedžeri un apkopotas intervijas atbildes, kā arī tika veikta sniegto intervijas atbilžu analīze. Bakalaura darba apjoms ir 61 lapaspuse, iekļautas 4 tabulas, 22 attēli un 2 pielikumi.
dc.description.abstractThe purpose of the bachelor's thesis is to explore the factors influencing buyer behavior choosing food delivery service "Wolt", to reveal shortcomings and make proposals for their elimination, based on theoretical findings, the results of the survey of city residents and the results of the interview. The bachelor's thesis consists of three parts. In the first part, the author of the bachelor's thesis describes the buyer behavior model, the factors influencing buyer behavior and the customer decision-making process. Overall, it all helps the company to understand buyers, perform effective marketing activities and maximize profits. In the second part, the author of the bachelor's thesis describes the economic activity of the company SIA "Wolt Latvija", compares the company with the competitor "Bolt Food" and describes the company's buyers. In the third part, the author provides a justification for the methodology of the practical part, conducts a customer survey, describes the results and analyzes them. Third part also contains the interview with the company's marketing manager, the author summarizes the interview answers and analyzes it. The bachelor's thesis consists of 61 pages, 4 tables, 22 pictures and 2 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpircēju rīcība
dc.subjectēdiena piegāde
dc.subjectpircēju rīcību ietekmējošie faktori
dc.subjectSIA “Wolt Latvija”
dc.titlePircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu SIA “Wolt Latvija”.
dc.title.alternativeFactors influencing buyerbehaviorchoosing food delivery service SIA “Wolt Latvija”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record