SIA LINEARIS pakalpojuma veicināšanas iespējas ārvālstu tirgos un nākotnes tendences.
Author
Bunclers, Ēriks
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījumā “SIA LINEARIS pakalpojuma veicināšanas iespējas ārvalstu tirgos un nākotnes tendences” izpētīta gan pakalpojuma jēdziena attīstība un tirdzniecības specifika, gan arī pakalpojuma internacionalizācijas priekšnosacījumi un veidi. Empīriskā pētījuma uzmanības centrā ir internacionalizācijas īpatnības un to ietekmējošo faktoru ietekme uz SIA LINEARIS pakalpojumu attīstības iespējām ārvalstu tirgos. Pētījuma gaitā veikta tulkošanas un lokalizācijas pakalpojumu tirgus analīze, iezīmējot potenciālos nozares attīstības virzienus, kā arī SIA LINEARIS uzņēmējdarbības, internacionalizācijas motīvu un ārējā tirgus stratēģijas novērtējums, papildus izvērtējot arī Covid-19 ietekmi uz uzņēmumu un tulkošanas pakalpojumu industrijas attīstību, tādējādi izdarot secinājumus par vairākiem potenciālajiem uzņēmuma attīstības virzieniem ārvalstu tirgos, kā arī izsakot priekšlikumus par attīstības veicināšanu. Pētījums rakstīts latviešu valodā un noformēts uz 94 lappusēm. Tas sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, satura, ievada, 3 nodaļām, 15 apakšnodaļām, 24 attēliem, 8 tabulām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantoto avotu un literatūras saraksta un 4 pielikumiem. The development of the concept of services, trade specifics and pre-conditions, and types of internationalisation are studied in the present study entitled “Promotion of SIA LINEARIS Services in Foreign Markets and Future Trends”. The empirical part of the study is focused on the peculiarities of internationalisation and the influence of its impacting factors on the service development opportunities of SIA LINEARIS in foreign markets. In the study, the translation and localisation market is analysed, highlighting the potential development directions, and an assessment of business, internationalisation motives and external market strategy of SIA LINEARIS is given; in addition, the impact of COVID-19 on the company and on the development of translation industry is revealed, providing conclusions on several potential development directions of the company in foreign markets and suggestions on promotion of development. The study is written in Latvian and contains 94 pages. The study includes an abstract in Latvian and English, table of contents, introduction, 3 chapters, 15 sub-chapters, 24 figures, 8 tables, conclusions, suggestions, bibliography and 4 appendices.