• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma komunikācija sociālajos medijos un lojalitātes veidošana: Stena Line Latvija un Tallink Latvija piemērs

Thumbnail
View/Open
309-78091-Berzkalne_Agnese_ab17166.pdf (2.991Mb)
Author
Bērzkalne, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir Uzņēmuma komunikācija sociālajos medijos un lojalitātes veidošana: Stena Line Latvija un Tallink Latvija piemērs. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā ar savu mērķauditoriju "Stena Line Latvija" un "Tallink Latvija" komunicē sociālajos medijos un kā uzņēmumi veicina savu lojalitāti. Darbu veido - ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīrikas daļa, secinājumi, pielikumi. Teorētisko daļu veido mārketinga komunikācija, mārketinga komunikācijas instrumenti, patērētāju uzvedība, klientu lojalitāte un sociālie mediji. Pētījumu veido "Stena Line Latvija" un "Tallink Latvija" sociālo tīklu kontu kvantitatīvā kontentanalīze uzņēmumu klientu anketēšana un uzņēmumu lojālo klientu fokusgrupas diskusija. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikācija, sociālie mediji, lojalitāte, klients, “Stena Line Latvija”, “Tallink Latvija”.
 
Bachelor theme is Company’s communication in social media and loyalty making: Stena Line Latvia and Tallink Latvia example. Bachelor aim is to find out how Stena Line Latvia and Tallink Latvia communicate on social media with target audience and how companies promote their loyalty. The work consists or intrudaction, theoretical, methodology and empirical part, conclusion, annex. The theoretical part consists of the theoretical characteristics of marketing communications, marketing communication tools, consumer behaviour,customer loyalty and social media. The study consists of a quantitative content analysis of “Stena Line Latvia” and “Tallink Latvia” social media accounts, a company’s customer survey and focusgroup discussion. Keywords: Marketing communication, social media, loyalty, customer, “Stena Line Latvia”, “Tallink Latvia”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52195
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV