Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorKerimova, Ainure
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:20:21Z
dc.date.available2020-07-01T01:20:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78138
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52204
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Priekšstatu atšķirības sabiedrībā par "Ghetto games" seksisma skandālu. Sociālo mediju analīze”. Darba mērķis ir noskaidrot kā atšķiras sabiedrības priekšstati. Pētījuma problēma ir sabiedrības priekšstata atšķirības "Ghetto games" skandālā, ne visi cilvēki uzskatā šo par seksismu. Teorētiskās literatūras apskatā skaidrots dzimtes jēdziens, līdztiesības, dzimtes stereotipi, dzimtes lomas, dzimtes diskriminācija, seksisms, feminisma teorija, sieviešu ķermenis, seksualitāte, sieviešu tēls medijos, mārketings, sociālais mārketings. Metodoloģiskajā daļā raksturotas darbā pielietotās pētniecības metodes - kvantitatīvā kontentanalīze (KA), kritiskā diskursa analīze (KDA) un aptauja. Empīriskajā daļā ir apkopoti un analizēti pētījumā iegūtie dati, iekļauti rezultāti un secinājumi. Pētījumā tika atklāts, ka cilvēku vairākums neieraudzīja seksistisko saturu "Ghetto games" plakātos.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis is „Differences in public perceptions of the "Ghetto games" sexism scandal. Analysis of social media”. The aim of the paper is to find out how public perceptions differ. The research problem is the difference in public perception in the "Ghetto games" scandal, not all people consider this to be sexism. The theoretical part contains the explanation of the terms such as gender, equality, gender stereotypes, gender roles, gender discrimination, sexism, feminism theory, feminist perspective on a body, sexuality, image of women in the media, marketing, social marketing. The methodological part describes used methods – survey, quantitative content analysis and critical discourse analysis. The empirical part contains data gathered and analyzed in the paper, includes results and conclusion. In the research it was discovered that the majority of people did not see the sexist content on the "Ghetto games" posters.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectseksisms
dc.subjectfeminisms
dc.subjectstereotipi
dc.subjectdzimumu lomas
dc.subjectsociālie mediji
dc.titlePriekšstatu atšķirības sabiedrībā par "Ghetto games" seksisma skandālu. Sociālo mediju analīze
dc.title.alternativeDifferences in public perceptions of the "Ghetto games" sexism scandal. Analysis of social media
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record