Now showing items 1199-1218 of 3177

    • Kartinga sacensību sistēma izmantojot mySQL un Symfony 

      Smilga, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2024)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt sistēmu, kura palīdz maza līmeņa kartingu sacensību rīkotājiem, izveidojot vienu universālu sistēmu. Kartingu sistēma nodrošinās organizatoriem un dalībniekiem izsekot kartingu ...
    • Kases sistēmu apskats un eZee Burrp Back Office paplašinājums 

      Koženovs, Romāns (Latvijas Universitāte, 2012)
      Darbā tiek aprakstītas un izpētītas Latvijā plašāk lietotās kases sistēmas. Tiek analizēts kā kases sistēmas ir realizētas, no kādiem aparatūras un programmatūras moduļiem tās sastāv, kāda ir to arhitektūra un funkcionalitāte. ...
    • Kāršu spēles ar mākslīgo intelektu izstrāde 

      Šahlovs, Dmitrijs (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darba mērķis ir izpētīt „Džokera” karšu spēles mākslīgo oponentu veidošanas iespējas un uzprogrammēt viena veida mākslīgus oponentus. Lai mērķi sasniegtu, tika definētas prasības programmas uzbūvei, tika izpētītas ...
    • Kāršu spēlēs Klondike sadalījumu analīze un spēles izveide 

      Darģis, Roberts (Latvijas Universitāte, 2012)
      Ar katru dienu dažādas datorspēles kļūst aizvien populārākas bērnu vidū, bet nevienam nepatīk spēlēt spēles, kurās nevar uzvarēt. Šajā kvalifikācijas darbā ir aprakstīta kāršu spēles „Klondaikas pasjanss” (no angļu val. ...
    • Kārtošanas algoritmu realizācijas analīze un optimizācija 

      Znotiņš, Aigars (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darba „Kārtošanas algoritmu realizācijas analīze un optimizācija” mērķis ir apkopot populārāko kārtošanas algoritmu realizācijas un izpētīt, kuras no tām ir visefektīvākās konkrētu uzdevumu veikšanai, kā arī ...
    • Kibernoziegumi un aizsardzība no tiem 

      Rolands, Markuss (Latvijas Universitāte, 2022)
      Šis dokuments ir Latvijas Universitātes Datorikas fakultātes kursa “Bakalaura darbs datorzinātnēs” (DatZN008) ietvaros, pētījums par kibernoziegumiem un aizsardzību no tiem. Mūsdienās gandrīz katrai personai ar piekļuvi ...
    • Kingfisher ietvara lietojamības uzlabošana iOS lietotņu izstrādē 

      Brēmers, Kristaps (Latvijas Universitāte, 2021)
      Dokuments ir LU Datorikas fakultātes bakalaura darba ietvaros izstrādāts pētījums par Kingfisher ietvara lietojamības uzlabošanu iOS lietotņu izstrādē. Darba mērķis ir izpētīt Kingfisher ietvara lietojamības uzlabošanu ...
    • Kino repertuāra pārlūks Android ierīcēm 

      Zvirbulis, Jānis (Latvijas Universitāte, 2013)
      Kvalifikācijas darbā “Kino repertuāra pārlūks Android ierīcēm” tiek aprakstīta Android lietojumprogrammas “Kino repertuāra pārlūks” izstrāde un funkcionalitāte. Lietotne paredzēta kinoteātra repertuāra aplūkošanai izmantojot ...
    • Kinoteātra informācijas sistēma 

      Zusāns, Jānis Edgars (Latvijas Universitāte, 2014)
      Kvalifikācijas darbs „Kinoteātra informācijas sistēma” dokumentē kinoteātra tīmekļa vietnes izstrādes procesu un funkcionalitāti. Šajā darbā izstrādātā informācijas sistēma ļauj pievienot un apskatīt kinoteātrī rādīto filmu ...
    • Klasificēto sludinājumu tīmekļa vietne 

      Gavrilovs, Igors (Latvijas Universitāte, 2015)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot Klasificēto sludinājumu tīmekļa vietni — lietotni, kas ir paredzēta bezmaksas reklāmas izvietošanai. Vietni var lietot gan reģistrēti lietotāji, gan viesi. Viesi var tikai apskatīt ...
    • Klasiskie un kvantu algoritmi daļiņu ceļu identificēšanai 

      Locāns, Andris (Latvijas Universitāte, 2021)
      Lielajā Hadronu paātrinātājā KMS (Kompaktais Mionu Soleonīds) detektorā ir nepieciešams rekonstruēt daļiņu ceļus no to atstātajiem trāpījumiem. Šī darba pirmajā daļā tiek izanalizēta līdz 2017. gadam strādājošā algoritma ...
    • Klastera risinājuma ieviešana tīkla infrastruktūras servisiem 

      Graba, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2010)
      Esošajā darbā tiks analizēta un uzlabota organizācijas drukāšanas, DNS un DHCP sistēmu darbība, pielietojot serveru klastera risinājumu. Balstoties uz organizācijā esošās situācijas, tiks izskatīti vairāki risinājumi un ...
    • Klašu un instanču diagrammu redaktora izstrāde, izmantojot rīku definēšanas platformu GrTP 

      Rikters, Matīss (Latvijas Universitāte, 2010)
      Šis kvalifikācijas darbs izstrādāts saistībā ar programmēšanas praksi Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūtā. Darba mērķis bija izstrādāt programmatūru, ar kuru ir ērti zīmēt un strādāt ar klašu un ...
    • Klienta pasūtījumu datu sistēmas izveide Microsoft Dynamics AX platformā 

      Zeltiņa, Iveta (Latvijas Universitāte, 2023)
      Kvalifikācijas darbā aprakstīta klienta pasūtījumu datu sistēmas izveide Microsoft Dynamics AX platformā, nodrošinot klientu veikto pasūtījumu uzskaiti un apstrādi, iekļaujot datu importēšanas, eksportēšanas un klientu ...
    • Klientu apkalpošanas centru informācijas integrācija Oracle datu noliktavā 

      Jākobsons, Mārcis (Latvijas Universitāte, 2015)
      Klientu apkalpošanas centru informācijas integrācija Oracle datu noliktavā ir daļa no uzņēmuma datu ielādes procesa. Darbā aprakstīts klientu apkalpošanas centru datu ielādes process un atskaites. Darbs realizēts izmantojot ...
    • Klientu apkalpošanas sistēmas "KLAPS" funkcionalitātes papildinājumi 

      Gruzinskis, Gatis (Latvijas Universitāte, 2018)
      Darbā ir aprakstīts Klientu apkalpošanas sistēmas “KLAPS” funkcionalitātes uzlabojumu izstrādes process. Darba ietvaros izstrādāta esošas funkcionalitātes papildināšana vai pielāgošana lietotāju prasībām un jaunas ...
    • Klientu atgādinājumu pārvaldības sistēma 

      Riekstiņš, Armands Einārs (Latvijas Universitāte, 2014)
      Klientu atgadinājumu pārvaldības sistēma jeb CLM ir paredzēta ērtai klientu datu apstrādei un klientu atgādināšanai telefona zvanu veidā. Pāris darbībās ir iespējams ievadīt klientu, izveidot notikumu un uzstādīt ...
    • Klientu attiecību pārvaldības lietojumprogramma 

      Kazakova, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2014)
      Klientu attiecību pārvaldība ir lietojumprogramma, kura ir izstrādāta lielajiem un mazajiem uzņēmumiem ar mērķi attīstīt un uzturēt ilgtrermiņa sadarbību ar klientiem. Izstrādātās sistēmas lietotāji var ātri piekļūt klientu ...
    • Klientu attiecību vadības informācijas sistēmas "KAVIS" izstrādes un uzturēšanas darbi, balstoties uz lietotāju stāstiem 

      Vindačs, Ilmārs (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darbā aprakstīti izstrādes un uzturēšanas darbi, kas veikti, lai uzlabotu klientu attiecību vadības informācijas sistēmas “KAVIS” funkcionalitāti un uzticamību. Darba pamatdaļas ir veikto uzdevumu lietotājstāsti, ...
    • Klientu attiecību vadības lietojumprogrammas KAVIS un universālās darba vietas UDV moduļu papildinājumi, balstoties uz PPS un lietotāju stāstiem 

      Ritums, Krišs (Latvijas Universitāte, 2023)
      Kvalifikācijas darba ietvaros tika izstrādāta un papildināta klientu attiecību vadības informācijas sistēmas “KAVIS” un viena no tās moduļiem - Universālās Darba Vietas “UDV” - programmatūra. Šī darba saturā ir paveikto ...