Now showing items 505-524 of 3177

    • Datora lietotne kakuro mīklu atrisināšanai 

      Sņetkovs, Timurs (Latvijas Universitāte, 2021)
      Kvalifikācijas darbs “Datora lietotne kakuro mīklu atrisināšanai” apraksta prāta spēles Kakuro automātisko risinātāju, uzrakstītu C# valodā, kas ir pieejams kā datora lietotne. Lietotājam ir jāievada konkrētas mīklas dati ...
    • Datordrošības automatizācija ar incidentu reaģēšanas platformām, izmantojot atvērtā koda rīkus 

      Rijnieks, Toms (Latvijas Universitāte, 2017)
      Datordrošības incidentu novēršana joprojām ir lielākoties manuāls process. Daļa no manuālajiem uzdevumiem ir ļoti ikdienišķi un pat administrēšanas uzdevumi. Viens no datordrošības produktiem, kas tiecas palielināt speciālistu ...
    • Datorģenerētu pētniecisko darbu anotāciju atpazīšana ar dziļo mašīnmācīšanos 

      Cinis, Māris (Latvijas Universitāte, 2023)
      Mākslīgā intelekta popularitāte strauji aug, un paliek arvien grūtāk atšķirt cilvēka rakstītu un datorģenerētu tekstu pētnieciskajos darbos, ziņu rakstos un citos dokumentos. Šī bakalaura darba mērķis ir izveidot mākslīgā ...
    • Datorikas apguves iespējas dažādās pasaules valstīs 

      Buls, Rihards (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba “Datorikas apguves iespējas dažādās pasaules valstīs” mērķis ir izvērtēt dažādu pasaules valstu datorikas apguves pieredzi vispārizglītojošās mācību iestādēs, lai piedāvātu mācību saturu, kas sekmētu arī ...
    • Datorikas fakultātes docētaju slodžu uzskaites sistēma 

      Apšusals, Roberts (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darbā tiek iekļauta programmatūras prasību specifikācija (PPS) un programmatūras projektējuma apraksts (PPA) Datorikas fakultātes docētāju slodžu uzskaites sistēmai. Sistēma tika izstrādāta izmantojot Oracle ...
    • Datorikas fakultātes docētāju slodžu uzskaites sistēma 

      Feščenko, Vitālijs (Latvijas Universitāte, 2015)
      “Datorikas fakultātes docētāju slodžu uzskaites sistēma” ir tīmeklī bāzēta sistēma, kuras izstrādes nolūks ir vienkāršot un sistematizēt darba slodzes uzskaiti un algu aprēķināšanu Latvijas Universitātes docētajiem un ...
    • Datorikas fakultātes Studentu pašpārvaldes pārvaldības sistēma 

      Dambenieks, Raimonds (Latvijas Universitāte, 2024)
      Datorikas fakultātes studentu pašpārvaldes pārvaldības sistēma ir sistēma, kuras mērķis ir atvieglot darbu pašpārvaldes vadītājiem. Šī sistēma piedāvā pašpārvaldes valdei pievienot darāmos uzdevumus, un gaidāmos pasākumus, ...
    • Datoriki.lv mājaslapas atjaunošana 

      Meidrops, Imants Sigmārs (Latvijas Universitāte, 2023)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir atjaunot esošo Datorikas Fakultātes Studentu pašpārvaldes (DF SP) mājaslapu (https://datoriki.lv), kuru izmanto Datorikas Fakultātes studenti. Jaunās mājaslapas galvenie mērķi ir atjaunot ...
    • Datorredzes risinājums vannasistabas mēbeļu novietojuma noteikšanai balstoties uz panorāmas bildēm 

      Mednis, Oskars (Latvijas Universitāte, 2024)
      Šajā kvalifikācijas darba dokumentā aprakstīta programmatūra, kas ļauj apmācīt semantiskās segmentācijas modeli, vannas istabas mēbeļu meklēšanai panorāmas bildēs. Kā arī pēcapstrādes paņēmienu implementācija, kas atļauj ...
    • Datorsistēmas un datortīkla uzlabošanas iespējas Jelgavas 4. sākumskolā 

      Dumarova, Līga (Latvijas Universitāte, 2016)
      Kvalifikācijas darbā tiek apskatīts Jelgavas 4. sākumskolas datoru tīkls. Darba mērķis ir veikt Jelgavas 4. sākumskolas tīkla stāvokļa novērtējumu un veikt tīkla uzlabojumus. Darba teorētiskajā daļā tika analizēts sākotnējais ...
    • Datorspēle "Galda spēles" 

      Knopkens, Andris (Latvijas Universitāte, 2011)
      Šajā kvalifikācijas darbā ir dokumentēta datorspēļu komplekta „Galda spēles” izstrādne. Šī kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot trīsdimensionālu datorspēli, kas sevī iekļautu vairākas populāras galda spēles, un būtu ...
    • Datorspēle "Warlocks" 

      Rilins, Aleksandrs (Latvijas Universitāte, 2012)
      Darbā tiek aprakstīta datorspēle, kas ļauj attīstīt loģisko domāšanu, lēmumu pieņemšanu stresa situācijās un uzlabot pirkstu motoriku. Spēle ir domāta izmantošanai ar tīmekļa pārlūka palīdzību, lai nākotnē to varētu ...
    • Datorspēles izstrāde Flash vidē un tās izplatīšanas iespēju novērtējums 

      Krūtainis, Kristaps (Latvijas Universitāte, 2011)
      Bakalaura darba mērķis ir analizēt pārlūkbāzētu datorspēļu izstrādi un novērtēt to izplatīšanas iespējas. Darba laikā ir izveidota programmprodukta kvalitātes novērtēšanas metode, kas balstās uz ISO standartiem, novērtētas ...
    • Datorspēles izstrāde mobilajām platformām “Android” un “iOS” 

      Rutkis, Jāzeps (Latvijas Universitāte, 2017)
      Darbā autors izpēta mūsdienu spēļu izstrādes un testēšanas praksi un, izmantojot izpētes rezultātus, izstrādā digitālo spēli Android, iOS un Windows platformām. Darba autors apskata spēļu dziņa lomu mūsdienu digitālo spēļu ...
    • Datorspēles “RPG” datu uzskaites automatizēta sistēmaa 

      Strakis, Rolands (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt datorspēles “RPG” datu uzskaites automatizētu sistēmu, kas piedāvā jau eksistējošai “RPG” žanra spēlei mājaslapu, kur spēlētāji varēs apskatīties spēles jaunumus un notikumus, ...
    • Datorspēļu ietekme uz cilvēka saikni ar realitāti 

      Leščišins, Daniils (Latvijas Universitāte, 2022)
      “Just Think About It” ir starp-platformu datorspēle, kas parāda spēlētājam datorspēļu ietekmi uz cilvēka saikni ar realitāti ar biežām norādījumiem, cik ilgi spēlētājs atrodas datorspēlē, nedomājot par reālo dzīvi. Idejas ...
    • Datorspēļu ietekme uz cilvēka saikni ar realitāti 

      Leščišins, Daniils (Latvijas Universitāte, 2022)
      “Just Think About It” ir starp-platformu datorspēle, kas parāda spēlētājam datorspēļu ietekmi uz cilvēka saikni ar realitāti ar biežām norādījumiem, cik ilgi spēlētājs atrodas datorspēlē, nedomājot par reālo dzīvi. Idejas ...
    • Datorspēļu līmeņu ar adaptīvu sarežģītības pakāpi procedurāla ģenerēšana 

      Zviedris, Uvis (Latvijas Universitāte, 2016)
      Darbā tiek apskatīta procedurālu līmeņu ģenerēšana datorspēlēs. Tiek pētītas divdimensiju līmeņu karšu ģenerēšanas metodes un tiek veikta divdimensionālu alu ģeometrijas ģenerēšana autora veidotā spēlē, izmantojot Unity ...
    • "Datorspēļu Salīdzināšanas Platforma" tīmekļalapa 

      Košeļevs, Aleksandrs (Latvijas Universitāte, 2012)
      Mūsdienās datorspēles kļuva par patērētāju preci, tāpēc paaugstinās to cenas un datorspēļu piedāvājuma klāsts paliek aizvien plašāks. Attiecīgi, patērētāji (šajā darbā – datorspēļu pircēji) meklē dažādus rīkus un informācijas ...
    • Datorspēļu spēlētāju kopienas tīmekļa portāls 

      Bērziņš, Kaspars (Latvijas Universitāte, 2010)
      „Alienz – International Gaming Community” ir starptautisks datorspēļu spēlētāju portāls, kurš kalpo savstarpējai komunikācijai un informācijas nodošanai. Portāla funkcija „Tenkas” nodrošina vienkāršu, bet efektīvu informācijas ...