Now showing items 825-844 of 2094

    • K-sakarīgu grafu ģenerēšana 

      Pogorelovs, Sergejs (Latvijas Universitāte, 2010)
      Darbs ir veltīts k-sakarīgu grafu ģenerēšanas jautājumam. Darbā tiek piedāvāti četri algoritmi grafu ģenerēšanai: atkārtota grafu ģenerēšana pēc Erdeša-Renji modeļa ar mērķi iegūt k-sakarīgu grafu; 2-sakarīga grafa izveidošana ...
    • Kameras kontroles programmatūra un Chrome spraudnis sistēmas stāvokļa pārraudzībai un kontrolei 

      Punka, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2015)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt programmatūru fotoaparāta Sony QX1, vai citu Sony Remote Camera API izmantojošu kameru attālinātai kontrolei bezvadu tīklā, grafisko vidi nodrošinot ar tīmekļa pārlūka Google Chrome ...
    • Kanban darba procesu pārvaldības paneļu attēlošanas rīka izstrāde 

      Dzelme, Arvīds (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darba ietvaros izstrādātais programmprodukts ir Kanban paneļu attēlošanas rīks un to pavadošā dokumentācija, kas sastāv no programmatūras prasību specifikācijas, pro-jektējuma apraksta, testēšanas dokumentācijas, ...
    • Kases sistēmu apskats un eZee Burrp Back Office paplašinājums 

      Koženovs, Romāns (Latvijas Universitāte, 2012)
      Darbā tiek aprakstītas un izpētītas Latvijā plašāk lietotās kases sistēmas. Tiek analizēts kā kases sistēmas ir realizētas, no kādiem aparatūras un programmatūras moduļiem tās sastāv, kāda ir to arhitektūra un funkcionalitāte. ...
    • Kāršu spēles ar mākslīgo intelektu izstrāde 

      Šahlovs, Dmitrijs (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darba mērķis ir izpētīt „Džokera” karšu spēles mākslīgo oponentu veidošanas iespējas un uzprogrammēt viena veida mākslīgus oponentus. Lai mērķi sasniegtu, tika definētas prasības programmas uzbūvei, tika izpētītas ...
    • Kāršu spēlēs Klondike sadalījumu analīze un spēles izveide 

      Darģis, Roberts (Latvijas Universitāte, 2012)
      Ar katru dienu dažādas datorspēles kļūst aizvien populārākas bērnu vidū, bet nevienam nepatīk spēlēt spēles, kurās nevar uzvarēt. Šajā kvalifikācijas darbā ir aprakstīta kāršu spēles „Klondaikas pasjanss” (no angļu val. ...
    • Kārtošanas algoritmu realizācijas analīze un optimizācija 

      Znotiņš, Aigars (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darba „Kārtošanas algoritmu realizācijas analīze un optimizācija” mērķis ir apkopot populārāko kārtošanas algoritmu realizācijas un izpētīt, kuras no tām ir visefektīvākās konkrētu uzdevumu veikšanai, kā arī ...
    • Kino repertuāra pārlūks Android ierīcēm 

      Zvirbulis, Jānis (Latvijas Universitāte, 2013)
      Kvalifikācijas darbā “Kino repertuāra pārlūks Android ierīcēm” tiek aprakstīta Android lietojumprogrammas “Kino repertuāra pārlūks” izstrāde un funkcionalitāte. Lietotne paredzēta kinoteātra repertuāra aplūkošanai izmantojot ...
    • Kinoteātra informācijas sistēma 

      Zusāns, Jānis Edgars (Latvijas Universitāte, 2014)
      Kvalifikācijas darbs „Kinoteātra informācijas sistēma” dokumentē kinoteātra tīmekļa vietnes izstrādes procesu un funkcionalitāti. Šajā darbā izstrādātā informācijas sistēma ļauj pievienot un apskatīt kinoteātrī rādīto filmu ...
    • Klasificēto sludinājumu tīmekļa vietne 

      Gavrilovs, Igors (Latvijas Universitāte, 2015)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot Klasificēto sludinājumu tīmekļa vietni — lietotni, kas ir paredzēta bezmaksas reklāmas izvietošanai. Vietni var lietot gan reģistrēti lietotāji, gan viesi. Viesi var tikai apskatīt ...
    • Klastera risinājuma ieviešana tīkla infrastruktūras servisiem 

      Graba, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2010)
      Esošajā darbā tiks analizēta un uzlabota organizācijas drukāšanas, DNS un DHCP sistēmu darbība, pielietojot serveru klastera risinājumu. Balstoties uz organizācijā esošās situācijas, tiks izskatīti vairāki risinājumi un ...
    • Klašu un instanču diagrammu redaktora izstrāde, izmantojot rīku definēšanas platformu GrTP 

      Rikters, Matīss (Latvijas Universitāte, 2010)
      Šis kvalifikācijas darbs izstrādāts saistībā ar programmēšanas praksi Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūtā. Darba mērķis bija izstrādāt programmatūru, ar kuru ir ērti zīmēt un strādāt ar klašu un ...
    • Klientu apkalpošanas centru informācijas integrācija Oracle datu noliktavā 

      Jākobsons, Mārcis (Latvijas Universitāte, 2015)
      Klientu apkalpošanas centru informācijas integrācija Oracle datu noliktavā ir daļa no uzņēmuma datu ielādes procesa. Darbā aprakstīts klientu apkalpošanas centru datu ielādes process un atskaites. Darbs realizēts izmantojot ...
    • Klientu apkalpošanas sistēmas "KLAPS" funkcionalitātes papildinājumi 

      Gruzinskis, Gatis (Latvijas Universitāte, 2018)
      Darbā ir aprakstīts Klientu apkalpošanas sistēmas “KLAPS” funkcionalitātes uzlabojumu izstrādes process. Darba ietvaros izstrādāta esošas funkcionalitātes papildināšana vai pielāgošana lietotāju prasībām un jaunas ...
    • Klientu atgādinājumu pārvaldības sistēma 

      Riekstiņš, Armands Einārs (Latvijas Universitāte, 2014)
      Klientu atgadinājumu pārvaldības sistēma jeb CLM ir paredzēta ērtai klientu datu apstrādei un klientu atgādināšanai telefona zvanu veidā. Pāris darbībās ir iespējams ievadīt klientu, izveidot notikumu un uzstādīt ...
    • Klientu attiecību pārvaldības lietojumprogramma 

      Kazakova, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2014)
      Klientu attiecību pārvaldība ir lietojumprogramma, kura ir izstrādāta lielajiem un mazajiem uzņēmumiem ar mērķi attīstīt un uzturēt ilgtrermiņa sadarbību ar klientiem. Izstrādātās sistēmas lietotāji var ātri piekļūt klientu ...
    • Klientu attiecību vadības sistēmas "KAVIS" funkcionālie uzlabojumi 

      Kalēja, Elza (Latvijas Universitāte, 2016)
      Darbā ir aprakstīts sistēmas “KAVIS” funkcionalitātes uzlabojumu izstrādes process. Tajā ietilpst gan jaunas funkcionalitātes izstrāde, gan esošo problēmu un nepilnību labošana. Ieviestie labojumi padara sistēmas lietošanu ...
    • Klientu pasūtījumu apstrādes tīmekļa bāzēta sistēma loģistikas uzņēmumam 

      Jēkabsons, Edgars (Latvijas Universitāte, 2011)
      Kvalifikācijas darbs apraksta tīmekļa sistēmu loģistikas uzņēmumam, kas izpilda trīs svarīgākās funkcijas – ļauj autorizētiem klientiem pieteikt jaunu pasūtījumu, veic e-pastu izsūtīšanu atbildīgajiem darbiniekiem par ...
    • Klientu pašapkalpošanās sīklietotne 

      Ilješāns, Ojārs (Latvijas Universitāte, 2016)
    • Klientu reģistrācijas un pārvaldības sistēma pakalpojumu sniegšanu orientētiem uzņēmumiem 

      Neiders, Osvalds (Latvijas Universitāte, 2014)
      Klientu reģistrācijas un pārvaldības sistēma uz pakalpojumu sniegšanu orientētiem uzņēmumiem “CLIENT.FM” ir tīmekļa serviss, kas padara uzņēmuma sniegto pakalpojumu, darbinieku un uzņēmuma klientu pārvaldi ārkārtīgi ...