Now showing items 1381-1400 of 8064

    • E - komercijas attīstība Latvijā. 

      Raznačs, Reinis (Latvijas Universitāte, 2007)
      Bakalaura darba nosaukums ir “E-komercijas attīstība Latvijā”. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām un deviņām apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba kopējais apjoms ir 66 lapas, kas ietver 12 tabulas, 13 ...
    • E - komercijas attīstība un tās perspektīva Latvijā 

      Rudzīte, Rūta (Latvijas Universitāte, 2007)
      Interneta straujā attīstība paver daudz jaunu iespēju pasaules tautsaimniecībai, tajā skaitā visdinamiskākai nozarei – komercijai. Darbā apzināts, kā elektroniskā uzņēmējdarbība attīstās un kāda ir tās pašreizējā tiesiskā ...
    • E piedevu ietekme uz produktu kvalitāti un pircēju izvēli. 

      Faļenkova, Maija (Latvijas Universitāte, 2007)
      Bakalaura darba tēma ir “E piedevu ietekme uz produktu kvalitāti un pircēju izvēli”. Mūsdienu prasībām atbilstošiem pārtikas produktiem jābūt ne vien veselīgiem, bet arī pietiekami ilgi uzglabājamiem, ērti lietojamiem un ...
    • E- resursu mārketinga komunikācijas RTU Zinātniskajā bibliotēkā. 

      Lukjanova, Una (Latvijas Universitāte, 2013)
      E-resursi RTU Zinātniskajā bibliotēkā tiek piedāvāti jau 10 gadus, taču, neskatoties uz produkta priekšrocībām, tā lietojums saglabājas zemā līmenī. Viens no problēmas galvenajiem cēloņiem ir neefektīvas mārketinga ...
    • E-apdrošināšanas attīstība Latvijā 

      Krūmiņa, Jana (Latvijas Universitāte, 2012)
      Darba tēma – „E-apdrošināšanas attīstība Latvijā” izvēlēta, lai veiktu pētījumu par e-apdrošināšanas attīstību, tās perspektīvām, balstoties uz apdrošināšanas pakalpojumu sniedzēju darbību Latvijā, konstatētu priekšrocības ...
    • E-demokrātijas loma atvērtas pārvaldības veicināšanā. Baltijas valstu salīdzinošā analīze 

      Krievkalne, Elīna (Latvijas Universitāte, 2020)
      21.gadsimtā lielākā daļa sabiedrības ik dienu izmanto internetu. Informācijas tehnoloģiju attīstība diktē nepieciešamību modernizēt pārvaldi, ieviest digitālus risinājumus gan valsts pārvaldē, gan demokrātisko procesu ...
    • E-FOREX INDUSTRIJAS VIRZIENI UN ATTĪSTĪBAS PERSPEKTĪVAS 

      Fausts, Maksims (Latvijas Universitāte, 2007)
      Introduction What moves the global FX industry? Is it controlled by large liquidity providers and institutions, or by traders in the market? To understand the interrelation between participators in the FX market it is ...
    • E-iepirkumu ieviešana Latvijā 

      Skuja, Ieva (Latvijas Universitāte, 2014)
      Šī maģistra darba tēma tika izvēlēta ņemot vērā Eiropas Komisijas izvirzīto mērķi ieviest e-iepirkumuvisās dalībvalstīs līdz 2016.gadam. E-iepirkums ļauj dalībvalstīm ietaupīt 5-40% no sākotnēji plānotās līgumcenas, kā arī ...
    • E-izglītības iespēju analīze un to salīdzinājums Latvijā un ārzemēs 

      Soņeca, Nataļja (Latvijas Universitāte, 2012)
      Diplomdarba tēma ir „E-izglītības iespēju analīze un to salīdzinājums Latvijā un ārzemēs”. Tā mērķis ir izpētīt e-izglītības pieejamību un esošas iespējas, izanalizējot e-izglītības izmantošanas efektivitāti, atklāt pozitīvos ...
    • E-komercija un paterētāju aizsardzība 

      Mošenoka, Olga (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darba temats – E-komercija un patērētāju aizsardzība. Izstrādātais darbs sastāv no 70 lapaspusēm, 19 attēliem . Bakalaura darba mērķis: Izpētīt kas ir elektroniska komercija, kādas ir e-komercijas priekšrocības ...
    • E-komercija un tās attīstība Latvijā 

      Tukišs, Einārs (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darba tēma ir „E-komercija un tās attīstība Latvijā”. Bakalaura darba mērķis, pētot e-komercijas attīstību Latvijā, sniegt priekšlikumus efektīvākai e-komercijas attīstībai nākotnē Latvijā. Darbs sastāv no trim ...
    • E-komercija un tās ietekme uz uzņēmējdarbību un patērētājiem. 

      Stiebriņš, Artūrs (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba tēma ir „E-Komercija un tās ietekme uz patērētājiem un uzņēmējdarbību”. Darba kopejais apjoms ir 95 lapas, kas ietver 1 tabulu, 22 attēlus, kā arī sarakstu ar izmantoto literatūtu un citiem avotiem. Bakalaura ...
    • E-komercija un tās ietekme uz uzņēmējdarbību un patērētājiem. 

      Baltais, Rūdolfs (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba tēma ir „E-Komercija un tās ietekme uz patērētājiem un uzņēmējdarbību”. Darba kopejais apjoms ir 95 lapas, kas ietver 1 tabulu, 22 attēlus, kā arī sarakstu ar izmantoto literatūtu un citiem avotiem. Bakalaura ...
    • E-komercija: tendences un attīstības perspektīvas Latvijā 

      Jevstigņejevs, Artjoms (Latvijas Universitāte, 2014)
      Šī bakalaura darba tēma ir „E-komercija: tendences un attīstība Latvija”. Bakalaura darba mērķi ir izpētīt e-komercijas vēsturi, tā attīstību, analizēt e-komercijas teorētisko būtību, e-komercijas attīstību Latvijas ...
    • E-komercijas aplikšana ar PVN un tās ietekme uz Latvijas valsts budžetu 

      Auziņa, Diāna (Latvijas Universitāte, 2021)
      Tā kā mūsdienās Eiropas Savienība ir viens no vislielākajiem e-komercijas tirgiem pasaulē, kas attīstās ļoti strauji, pastāv grūtības ar savlaicīgu izmaiņu izsekošanu tirgū un šīs saimnieciskās darbības veida aplikšanu ar ...
    • E-komercijas attistība mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA "Jānis Roze". 

      Fortiņš, Artis (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura tēma ir E-komercijas attīstība uzņēmumā “Jānis Roze”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz e-komercijas attīstības tendencēm Latvijā, izstrādāt ieteikumus e-komercijas veicināšanai grāmatu , kanceleju un ...
    • E-komercijas attīstība un tendences Latvijā 

      Bērziņš, Edgars (Latvijas Universitāte, 2018)
      Līdz ar straujo informācijas tehnoloģiju attīstību e-komercija piedzīvo uzvaras gājienu pasaulē. Kamēr Amerikā tiek slēgti lielveikali par labu tiešsaistes tirdzniecībai, Latvijā joprojām būvē jaunus ...
    • E-komercijas attīstība Baltijas valstīs un to ietekmējošie faktori 

      Olšteins, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba tēma ir “E-komercijas attīstība Baltijas valstīs un to ietekmējošie faktori”. Šobrīd Baltijas e-komercijas tirgus ir relatīvi vājāk attīstīts, salīdzinot ar citām Rietumu valstīm, līdz ar to aktuāls ir ...
    • E-komercijas attīstība Eiropas Savienības digitālās ekonomikas ieviešanas stratēģijas kontekstā. 

      Lapsiņa, Ilze (Latvijas Universitāte, 2016)
      Digitālā ekonomika Eiropas Savienībā šobrīd ir viena no galvenajām prioritātēm, ko ir noteikusi Eiropas Komisija ar izstrādāto Digitālo vienoto tirgus stratēģiju Eiropai visām Eiropas Savienības dalībvalstīm. Digitālai ...
    • E-komercijas attīstība Latvijā 

      Matjuškovs, Žans (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba tēma ir “E-komercijas attīstība Latvijā”. E-komercija Latvijā ir augoša un dinamiska nozare, kas sniedz iespējas dažāda lieluma uzņēmumiem sasniegt jaunus klientus un paplašināt pārdošanas kanālus. Taču ...