Now showing items 2645-2664 of 8064

    • Jahtu ostu attīstības iespējas Latvijā 

      Smelters, Jānis (Latvijas Universitāte, 2009)
      Sakarā ar vispārēju ekonomisku augšupeju un tūrisma attīstību valstī, strauji attīstās arī jahtu un motorlaivu tirgus, kā arī palielinās Latviju apmeklējušo jahtu tūristu skaits, kas kopumā ir labvēlīgs ietekmējošais faktors ...
    • Jauna dizaina zīmola ieviešana tirgū 

      Zonberga-Ivanova, Zane (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darba tēma ir “Jauna dizaina zīmola ieviešana tirgū”. Mērķis - izvērtēt stikla dizaina izstrādājumu ražošanas uzņēmuma SIA “Pomzero” darbību un rast priekšlikumus tā turpmākai attīstībai, veidojot zīmolu ar ...
    • Jauna elektrotehnikas interneta veikala un mārketinga komunikāciju plānošana, izstrāde un izplatīšana 

      Bērtule, Jana (Latvijas Universitāte, 2014)
      Maģistra darba tēma ir „Jauna elektrotehnikas interneta veikala mārketinga komunikāciju plānošana, izstrāde un izplatīšana”. Tirdzniecība Internetā kļūst aizvien izplatītāka, konkurence piesātinātāka, bet patērētāji ...
    • Jauna ēdināšanas uzņēmuma izveide un attīstības iespējas Covid-19 pandēmijas apstākļos 

      Janičenko, Uvis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba mērķis ir izpētīt vai pastāv attīstības iespējas Covid-19 pandēmijas laikā uzņēmējdarbību sākušam uzņēmumam sabiedriskās ēdināšanas pakalpojuma nozarē un izstrādāt attīstības iespēju priekšlikumus. Bakalaura ...
    • Jauna ēdināšanas uzņēmuma izveides projekts Rīgas mikrorajonā 

      Lagzdiņa, Liliāna Sandra (Latvijas Universitāte, 2022)
      Maģistra darba “Jauna ēdināšanas uzņēmuma izveides projekts Rīgas mikrorajonā” mērķis ir veicināt ēdināšanas nozares attīstību Rīgas mikrorajonos. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā ir izpēte par ēdināšanas ...
    • Jauna iepakojuma dizaina ieviešana tirgū. 

      Parhomenko, Alīna (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba tēma – „ Jauna iepakojuma dizaina ieviešana tirgū”. Bakalaura darba mērķis – balstoties uz dažādam aptaujām un pētījumu rezultātiem par dizaina iepakojuma izveidošanu, noskaidrot, kāda dizaina iepakojums, ...
    • Jauna pakalpojuma izstrāde un ievešana grāmatvedības apkalpošanas uzņēmumā „X” 

      Beketova, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2011)
      Bakalaura darba tēmas izvēle bija priekš nosacīta ar darba autores profesiju grāmatvedības jomā un uzņēmumā „X” salikušo situāciju − darba noslogotības trūkums un izmaksu samazināšanas nepieciešamība. Darbā ir analizēti ...
    • Jauna pakalpojuma virzīšana ārvalstu tirgū 

      Strode, Anita (Latvijas Universitāte, 2018)
      Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt teorētiskos avotus par pakalpojumu virzīšanu starptautiskajā tirgū, kā arī, veicot tirgus pētījumu, apkopojot tā rezultātus un izvērtējot skaistumkopšanas apmācības programmas ”Sejas ...
    • Jauna pakalpojumu uzņēmuma attīstības iespējas Valmieras pilsētā 

      Kodola, Baiba (Latvijas Universitāte, 2007)
      Dotā bakalaura darba tēma ir „Jauna pakalpojumu uzņēmuma attīstības iespējas Valmieras pilsētā”. Konkrētais pakalpojumu uzņēmums tiek plānots kā skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzējs, tā kā mūsdienās skaistumkopšanai tiek ...
    • Jauna privātā nekustamā īpašuma apdrošināšanas produkta izstrāde 

      Šulce, Agnija (Latvijas Universitāte, 2023)
      Lēmumi par apdrošināšanu ir vieni no grūtākajiem, ar ko saskaras patērētāji. Tie prasa individualizētas prognozes par ļoti maz ticamu un lielākoties nepazīstamu nākotnes notikumu iespējamību un apjomu. Latvijā 64% iedzīvotāju ...
    • Jauna produkta un pakalpojuma ieviešana starptautiskajā tirgū "Aerodium" 

      Kamšs, Jānis (Latvijas Universitāte, 2013)
      Ikvienam uzņēmumam galvenais ir klients un viņa lojalitāte, tāpēc uzņēmumam jābūt radošam, lai piesaistītu šo klientu un noturētu to. Inovatīva produkta ieviešana starptautiskajā tirgū ir sarežģīta, dārga, ilga un riskanta, ...
    • Jauna produkta apguves vadīšana uzņēmumā "M" 

      Bobkova, Veronika (Latvijas Universitāte, 2008)
      Maģistra darbs „Jauna produkta apguves vadīšana” sastāv no 4 daļām. Darba mērķis ir izanalizēt jaunu produktu praktisko izstrādāšanas mehānismu un komercializāciju uzņēmumā „M”, un izstrādāt ieteikumus vadīšana procesa ...
    • Jauna produkta attīstība un ieviešana Baltijas vides reklāmas tirgū 

      Losāns, Mikus (Latvijas Universitāte, 2012)
      Daudziem pasaules uzņēmumiem produktu izstrādē ir prakse izmantot jauna produkta attīstības teorijas procesu, lai atrastu potenciāli veiksmīgu produkta koncepciju un realizētu to. Darba mērķis ir veikt Baltijas reklāmas ...
    • Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū 

      Mokrušina, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2011)
      Bakalaura darba temats ir “Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū”. Bakalaura darbā ir analizēts SIA “Grand Media” jaunievedums – „Mobilais telefons ar trīs SIM kartēm”. Darba mērķis ir izpētīt SIA „Grand Media” jaunā ...
    • Jauna produkta ieviešana pēc jaunuzņēmuma "CARGOTENDER" piemēra 

      Kuzņecova, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2018)
      Šis darbs ir veltīts jauna produkta ieviešanai tirgū, izmantojot “CARGOTENDER” uzņēmuma platformas piemēru. Darbs sastāv no 4 daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīts jauna produkta teorētiskais aspekts. Tiek apskatīti galvenie ...
    • Jauna produkta ieviešana un virzīšana bezalkoholisko dzērienu tirgū 

      Zelčs, Alvis (Latvijas Universitāte, 2010)
      Maģistra darba „Jauna produkta ieviešana un virzīšana bezalkoholisko dzērienu tirgū” mērķis ir izpētīt Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgu, noteikt jauna produkta koncepciju tā ieviešanai tirgū, kā arī izplānot jaunā ...
    • Jauna produkta potenciāls īpašuma apdrošināšanā AAS Balta. 

      Esta-Ansone, Iluta (Latvijas Universitāte, 2020)
      Kvalifikācijas darba “Jauna produkta potenciāls īpašuma apdrošināšanā AAS “BALTA” mērķis pamatojoties uz jauna produkta ieviešanas un izstrādes teorētiskajām atziņām, respondentu aptaujas rezultātiem, izpētīt jaunā produkta ...
    • Jauna produkta stratēģijas virzībai ASV tirgū 

      Kirilina, Dace (Latvijas Universitāte, 2007)
      Darbā „Jauna produkta stratēģijas virzībai ASV tirgū” izpētītas iespējas uzsākt uzņēmējdarbību ASV, kā arī sniegti risinājumi ūdens filtru pārdošanas īpatnībām ASV tirgū. Pamatojoties uz mārketinga stratēģijas analīzi, ...
    • Jauna produkta virzīšana Kurzemes reģionā. 

      Krūmiņa, Madara (Latvijas Universitāte, 2020)
      SIA “Eltete Rīga” ir nepieciešams virzīt jaunu produktu tirgū, lai paplašinātu sortimentu un piedāvāt klientiem jaunu un inovatīvu risinājumu dažādām dzīves situācijām. Piedāvājot šo materiālu, uzņēmums atrisina dārzkopībā ...
    • Jauna produkta virzīšana tirgū 

      Savickis, Pāvils (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēmas nosaukums ir “Jauna produkta virzīšana tirgū”. Mūsdienu patēriņa tirgus ir piesātināts ar produktiem. Produkti, kas nesasniedz iecerētos pārdošanas apjomus tirgu ātri pamet, bet veiksmīgiem produktiem ...