Now showing items 4699-4718 of 8064

    • Paaudžu attieksmes salīdzinājums karjeras veidošanā un tās ietekme uz uzņēmuma vadību ( uzņēmuma "Euro Live Technologies" piemērs). 

      Jēkabsone, Kitija (Latvijas Universitāte, 2019)
      Maģistra darba tēma “Paaudžu attieksmes salīdzinājums karjeras veidošanā un tās ietekme uz uzņēmumu vadību (uzņēmuma “Euro Live Technologies” piemērs) Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām, ...
    • Paaudžu maiņa kā mārketinga attistību ietekmējošs faktors ģimenes uzņēmumos. 

      Kirsanova, Nora (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba “Paaudžu maiņa kā mārketinga attīstību ietekmējošs faktors ģimenes uzņēmumos” mērķis ir pamatojoties uz zinātniskām un teorētiskām atziņām par mārketinga attīstību ietekmējošiem faktoriem, izpētīt paaudžu ...
    • Pacientu apkalpošanas kvalitāte Vidzemes slimnīcā 

      Frēliha, Amanda (Latvijas Universitāte, 2018)
      Bakalaura darba tēma ir „Pacientu apkalpošanas kvalitāte Vidzemes slimnīcā”. Bakalaura darbā autore ir analizējusi pacientu apkalpošanas kvalitāti Vidzemes slimnīcā un pacientu apmierinātības ietekmējošos faktorus. Bakalaura ...
    • Padziļināto digitālo prasmju uzlabošana Latvijā 

      Knets, Jānis (Latvijas Universitāte, 2019)
      Ņemot vērā Latvijas darba tirgū eksistējošo IT specialistu trūkumu, šī maģistra darba mērķis ir paplašināt digitālo prasmju izglītības materiālu spektru un to piejamību Latvijā. Tas tiek panākts izmantojot Start(it).lv ...
    • Pakalpojuma ieviešanas ekonomiskais pamatojums SIA "Amserv Motors" 

      Ļevanova, Evelīna (Latvijas Universitāte, 2012)
      Diplomdarba temats: Pakalpojuma ieviešanas ekonomiskais pamatojums SIA „Amserv Motors”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt pakalpojuma Amserv Banka ieviešanas ekonomisko pamatojumu SIA „Amserv Motors” un izstrādāt ieteikumus. Pirmajā ...
    • Pakalpojuma kvalitāte apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijā 

      Mestere, Līva (Latvijas Universitāte, 2013)
      Mūsdienu lielās konkurences un iedzīvotāju zemās pirktspējas apstākļos, patērētāji savus pirkumus veic pārdomāti, tādēļ uzņēmumiem lielāka uzmanība ir jāpievērš tam, kādā veidā viņu ražotā produkcija nonāk līdz patērētajiem. ...
    • “Pakalpojumu cenu politikas ietekme Kultūras pārvaldes piedāvājumu rentabilitātes paaugstināšanai Smiltenes novadā” 

      Avota, Anda (Latvijas Universitāte, 2017)
      Kvalifikācijas darba nosaukums – Pakalpojumu cenu politikas ietekme Kultūras pārvaldes piedāvājumu rentabilitātes paaugstināšanai Smiltenes novadā. Kvalifikācijas darba autore – Anda Avota. Kvalifikācijas darba mērķis – ...
    • Pakalpojumu darbības nodrošināšanas pilnveide informācijas tehnoloģiju centrā 

      Šteinbergs, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2017)
      Darba ietvaros autors izvērtē Rīgas domes Informācijas tehnoloģijas centra IT pakalpojuma darbības atbalsta procesus, kā arī tirgū pieejamās jaunākās IT procesu pārvaldības informācijas sistēmas, lai atklātu trūkumus ...
    • Pakalpojumu eksportu ietekmējošie faktori 

      Ushopovs, Igors (Latvijas Universitāte, 2015)
      Ekonomiski attīstītajās vai ar derīgajiem un cilvēkresursiem nabadzīgās valstīs pakalpojumu sektora īpatsvars kopējā ekonomikā sastāda lielāko daļu. Taču pētījumos pakalpojumu eksports lielākoties netiek atdalīts no preču ...
    • Pakalpojumu industrijas dzīves cikls un norieta iemesli. Ārpakalpojuma zvanu centru piemērs. 

      Pedčenko, Viktors (Latvijas Universitāte, 2018)
      Straujajā tehnoloģiju attīstības laikā uzņēmējdarbībā tiek domāts, kā jaunās tehnoloģijas integrēt biznesa stratēģijā - vai jaunā tehnoloģija palīdzēs uzņēmumam strādāt efektīvāk, samazinot izmaksas, vai sniegs iespēju ...
    • Pakalpojumu izmaksu uzskaite 

      Pērkone, Inese (Latvijas Universitāte, 2007)
      Darbā tiek aplūkota pakalpojumu uzņēmuma izmaksu uzskaite. Tiek izvērtēta patreizējā izmaksu uzskaite uzņēmuma grāmatvedībā, aplūkotas izmaksu klasifikācijas un pašizmaksas aprēķināšanas metodes literatūrā un citos zinātniskos ...
    • Pakalpojumu kvalitates sniegšanas pilnveide SIA "Baltex" 

      Verpakovska, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2013)
      Šī darba saturs ir veltīts pakalpojumu kvalitātes sniegšanas pilnveidei, kā arī uzņēmuma SIA „Baltex ” darbības izpētei un analīzei. Kvalitātes uzlabošana ir aktuāla tēma jebkurā organizācijā un uzņēmumā, jo kvalitatīvi ...
    • Pakalpojumu kvalitāte AS DnB NORD Bankā 

      Lārmane, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darba tēma tika izvēlēta balstoties uz notiekošajām pārmaiņām valstī. Darba gaitā autore veica teorijas analīzi par kvalitātes vadības sistēmu ieviešanu, pakalpojumu kvalitātes būtību un specifiku.Tika analizēts ...
    • Pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana "Grand Hotel Kempinski Rīga". 

      Orols, Mārcis (Latvijas Universitāte, 2019)
      Mārča Orola bakalaura darbs” Pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana uzņēmumā Grand Hotel Kempinski Rīga’’. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un uzņēmuma darbinieku interviju un anketēšanas ...
    • Pakalpojumu kvalitātes novērtēšana poligrāfijas nozarē. 

      Grabovska, Lilita (Latvijas Universitāte, 2007)
      . Šī bakalaura darba tēma ir poligrāfijas pakalpojumu novērtēšana. Mūsdienās, kad viss ļoti strauji mainās, un poligrāfija, kā viena no neatņemamām pasaules industrijas sastāvdaļām, ir nesaraujami saistīta ar jaunām ...
    • Pakalpojumu realizācijas kontrole uzņēmumā SIA “DC RESTORĀNI”. 

      Bogdane, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darba tēma ir “Pakalpojumu realizācijas kontrole uzņēmumā SIA “DC restorāni”. Pētāmā problēma ir SIA “DC restorāni” pakalpojuma kvalitātes nodrošināšana visās struktūrvienībās vienādi augstā līmenī atbilstoši ...
    • Pakalpojumu tirgus un tā attīstības iespējas SIA "OZRT" 

      Streņģe, Lauris (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīts produkts, tā veidošana un kvalitātes nosacījumi. Otrajā nodaļā redzams aplūkojamā uzņēmuma SIA „OZRT” vēsture un apraksts par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem. ...
    • Pakalpojumu tirgvedība un tās īpatnības uzņēmumā "Olympic Csino Latvia" 

      Zalgaucka, Līga (Latvijas Universitāte, 2007)
      Šī darba mērķis ir pamatojoties uz literatūru, veikt SIA „Olympic Casino Latvia” pakalpojumu tirgvedību, pārdošanu un pakalpojuma piedāvāšanu analīzi, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus, kā uzlabot azartspēļu ...
    • Pakalpojumu uzņēmuma konkurētspēja, to ietekmējošie faktori 

      Lielbārdis, Aigars (Latvijas Universitāte, 2017)
      Neskatoties uz to, ka SIA Ad Verbum uzņēmums savu saimniecisko darbību veic arvien lielākā apjomā un to, ka uzņēmuma stāvoklis kopumā ir stabils, ir būtiski noteikt iespējamās vājās puses, draudus un iespējas, kas jāizmanto ...
    • Pakalpojumu virzīšanas strātēģijas īpatnības, ieejot ārvalstu tirgos. 

      Andruhovičs, Maksims (Latvijas Universitāte, 2013)
      Pašlaik Latvijā plaši tiek atbalstītas dažāda veida MVU aktivitātes, īpaši tās ar lielu eksporta potenciālu. Uzņēmēja pieredzes sākumposmā vienkāršākais ir sniegt pakalpojumus, kas prasa salīdzinoši nelielus finanšu ...