Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorSalmiņa, Simona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:01:40Z
dc.date.available2020-12-22T02:01:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79024
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53046
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore Simona Salmiņa. Kvalifikācijas darba temats: „5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju pilnveide kustību rotaļās.” Mērķis: Teorētiski un praktiski noskaidrot 5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju pilnveidošanas iespējas kustību rotaļās. Darba pirmajā nodaļā tiek aplūkots un izpētīts sadarbības jēdziens, tās raksturojums un metodes. Tiek izvērtēts 5-6 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums, ņemot vērā vecumposma likumsakarības un faktorus, kas to ietekmē. Šajā nodaļā tiek aprakstīta bērnu savstarpējā un pieaugušo sadarbība kā arī pieaugušo pozitīvā parauga nozīmīgums. Otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, kā ar kustību rotaļu palīdzību var pilnveidot 5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes. Tika izvērtēts bērnu sadarbības prasmju līmenis pētījuma sākumā un beigās. Sadarbības prasmju pilnveide tika sekmēta ar kustību rotaļām un veikta salīdzinošā analīze. Empīriskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ņemot vērā izvirzītos kritērijus, ka bērnu sadarbības prasmes tiks pilnveidotas, ja bērniem tiks piedāvātas dažādas kustību rotaļas atbilstoši izvirzītajiem kritērijiem. Ja skolotāja pret bērniem izturēsies ar cieņu un sapratni, tad veidosies veiksmīga sadarbība starp bērniem un pieaugušo. Atslēgas vārdi: sadarbība, sadarbības prasmes, kustību rotaļa. Kvalifikācijas darbs sastāv no 51 lappusēm, tsk.- 2 tabulām, 5 diagrammas, 3 pielikumi. Izmantoti 58 informācijas avoti.
dc.description.abstractAuthor of qualification paper: Simona Salmiņa. Subject of qualification paper: “5-6 year old children cooperative skill development in movement games” Aim: Theoretically and practically find out the possibilities of 5-6 year old children’s cooperative skill development in movement games. First chapter of work consists of observing and exploring the concept of cooperation, its characteristics and methods. Children's characteristics of development get evaluated, taking into account the regularities of age group and factors that affect it. This chapter describes cooperation in children and in adults, as well as the importance of positive examples of an adult. In the second chapter, an empirical research was conducted on how to improve 5-6 year old children cooperative skills with the help of movement games. Children’s cooperation level was evaluated at the beginning and at the end of the research. The development of cooperative skills was facilitated with movement games and comparative analysis was performed. In the empirical part, the hypothesis was confirmed, taking into account the set criteria, that children’s cooperative skills will be improved if they are offered various movement games according to their criteria. If the teacher treats children with respect and understanding, then a successful cooperation will develop between the children and the adult. Keywords: cooperation, cooperative skills, movement game. Qualification paper consists of 51 pages, including 2 tables, 5 diagrams, 3 attachments. 58 sources were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSadarbība
dc.subjectSarbības prasmes
dc.subjectKustību rotaļa
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.title5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju pilnveide kustību rotaļās
dc.title.alternative5-6 years old children cooperative skill development in movement games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record