Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorKrasta, Evita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:01:58Z
dc.date.available2020-12-22T02:01:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79092
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53076
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Netiešās lasītprasmes sekmēšana 4-5 gadus veciem bērniem dabas izpētes procesā. Kvalifikācijas darba autore: Evita Krasta Darba vadītājs: Mg. Paed. Rasma Purmale Kvalifikācijas darba apjoms: 49 lpp. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt teorijā un praksē 4-5 gadus vecu bērnu netiešo lasītprasmi un tās veicināšanas iespējas dabas izpētes procesā. Kvalifikācijas darba uzdevumi: 1.Pētīt un analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par bērnu lasītprasmi, tās veidiem, metodēm. 2.Pētīt un analizēt pedagoģisko literatūru par dabas izpētes procesu. 3.Analizēt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību pētāmā temata aspektā. 4.Izstrādāt kritērijus bērnu netiešās lasītprasmes vērtēšanai. 5.Izstrādāt dažādas aktivitātes lasītprasmes pilnveidei dabas izpētes procesā un veikt praktisko pētījumu. 6.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. 7.Izdarīt secinājumus. Pētīšanas metodes: 1.Teorētiskā pētījuma metode–teorētiskās literatūras salīdzinošā analīze. 2.Praktiskā pētījuma metodes–novērojums, sarunas ar bērniem, vecāku anketēšana. Hipotēze ir pierādītā, jo pedagoģisko darbību praktiskajā pētījumā apstiprinās, ka 4-5 gadus vecu bērnu netiešā lasītprasme tiek sekmēta, ja pedagogs dabas izpētes procesā mērķtiecīgi pielieto dažādas metodes. Kvalifikācijas darba struktūra: teorētiskā un praktiskā daļa, 23 attēli, 2 tabulas, 1 pielikums, 41 izmantotās literatūras avots.
dc.description.abstractThe title of the qualification paper: Promotion of indirect reading skills for 4-5 years old children in nature research process. The author of the qualification paper: Evita Krasta Consultant of the paper: Master of pedagogy Rasma Purmale The qualification paper contains 49 pages. The aim of the qualification paper: to study in theory and in practice indirect reading skills for 4-5 years old children and its possibilities of the promotion in nature research process. The tasks of the qualification paper: 1.To study and do the analysis pedagogical and psychological knowledge about children reading skills, its types, methods. 2.To study and do the analysis pedagogical knowledge about nature research process. 3.To analyse the development of average preschool age children in terms of the topic under study. 4.To develop criteria and indicators of indirect reading skills. 5.Develop activities for improvement of reading skills in nature research process and to conduct the practical study. 6.To collect and analyze obtained results. 7.To take conclusions. Methods of research: 1.Theoretical method: comparative analysis of theoretical literature. 2.Practical method: observation, conversations with children and parents, parents questionnaires. The hipothesis has been proven as a practical study of pedagogical practice confirms the indirect reading skills for 4-5 years old children promote, if teacher in nature research process pupusefully use different methods. Structure of qualification work: theoritical and practical parts, 23 images, 2 tables and 41 literature sources. Keywords: reading skills, indirect reading approach, nature reserach, average preschool age children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectnetiešās lasītprasmes apguves pieeja
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecums
dc.subjectdabas pētniecība
dc.titleNetiešās lasītprasmes sekmēšana 4-5 gadus veciem bērniem dabas izpētes procesā
dc.title.alternativePromotion of indirect reading skills for 4-5 years old children in nature research process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record