4-5 gadus vecu bērnu monologrunas pilnveide pilsoniskās līdzdalības īstenošanas procesā
Autor
Kabrina, Karina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tauriņa, Agrita
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darba tēma: 4-5 gadus vecu bērnu monologrunas pilnveide pilsoniskās līdzdalības īstenošanas procesā. Pētījuma mērķis: Sistemātiska monologrunas prasmju pilnveide, iesaistot pilsoniskās līdzdalības īstenošanas procesā. Darba saturs: 57 lpp., 18 tabulas, 7 attēli, 25 literatūras avoti, anotācija, ievads, secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 2 nodaļām. Pirmā nodaļa sastāv no 4 apakšnodaļām, kurās tiek analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par monologrunas pilnveidi pilsoniskās līdzdalības aspektā. Kā arī 4-5 gadus vecu bērnu runas attīstības raksturojums. Otrā nodaļa sastāv no 4 apakšnodaļām, kurās atspoguļota empīriskā pētījuma bāze un empīriskā pētījuma metožu izvēles pamatojums, empīriskā pētījumā iekļauto bērnu raksturojums, empīriskā pētījuma norises apraksts, pedagoga izmēģinājums darbībā un pētījuma rezultātu analīze. Darbs noslēgts ar secinājumiem un priekšlikumiem. Qualification work theme: 4-5 years old child monologue speech improvement at civil participation implementation process. The study aims: systematic improvement of monological skills, involving civic participation in the implementation process. Content of the work: 57 pages, 18 tables, 7 pictures, 25 literature sources, annotation, introduction, conclusions and proposals. The work consists of 2 chapters. The first chapter consists of 4 subchapters, in which the findings of pedagogy and psychology scientists on the development of monologrun in the aspect of civic participation are analyzed. As well as the characteristics of speech development in 4-5 year old children. The second chapter consists of 4 subsections, which reflect the basis of empirical research and the rationale for the choice of empirical research methods, characteristics of children included in the empirical research, description of the empirical research process, pedagogical experiment and analysis of research results. The work is concluded with conclusions and proposals.