Show simple item record

dc.contributor.advisorEglīte, Inese
dc.contributor.authorPogule, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:02Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79122
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53083
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Piecgadīgu bērnu dialoga prasmju pilnveide dienas ritumā”. Pētījuma mērķis: pētīt piecgadīgu bērnu dialoga prasmju pilnveidi dienas ritumā. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek izskatītas un analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par dialoga runas apguves pirmsskolā, pirmsskolas vecumposma bērnu psiholoģisko raksturojumu pētāmā problēmas aspektā, kā arī dialoga runas rosinošām rotaļām. Pētījuma empīriskajā daļā aprakstīts pētījuma metodoloģiskais pamatojums, pētījumā iekļauto bērnu raksturojums, pētījuma plāns. Tika izstrādāti bērnu dialoga prasmju vērtēšanas kritēriji, kā arī tika pētītas bērnu dialoga prasmes pētījuma sākumā, tiek raksturots darbs ar bērniem dialoga prasmju sekmēšanai dienas ritumā, un pētītas bērnu dialoga prasmes pētījuma beigās. Realizējot rotaļas ar bērniem, dialoga prasmju pilnveidei, kā arī analizējot bērnu runu pētījuma laikā, autore pierādīja, ka ar dažādu rotaļu veikšanu un intensīvu bērnu novērošanu un atbalstu, bērnu dialoga runu dienas ritumā ir iespējams pilnveidot, jo bērni šajā vecumā ir atvērti uzņemt jaunas zināšanas un pilnveidot tās, ja tiek izmantotas atbilstošas rotaļas un metodes to pilnveidošanai.
dc.description.abstractSubject of the research: “Development of dialogue skills for five year old children during the day” Aim of the research: To study the development of the skills of dialogue for five year old children during the day. The theoretical part of the study examines and analyses the learning of pedagogies psychology scientists about the learning of the dialogue speech, the psichological profile of early childhood children in the subject of the problem, as well as the encouragement of dialogue speech. The emperical part of the study describes the methodological justification of the study, the characteristics of children included in the study, and the study plan. The criteria for assesing the skills of children were developed and the skills of children dialogue were studied at the beginning of the study, the work with children to promote the skills of children dialogue during the day was described, and the skills of child dialogue at the end of the study were studied. When performing games with children, improving dialogue skills, as well as analysing children’s speech during the study, the author showed that, with a variety of games and intensive monitoring and support for children, it is possible to improve children’s dialogue speech during the day, as children at this age are open to acquiring new knowledge and improving them when appropriate games and methods are being used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectdialoga runa
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectkomunicēšana
dc.subjectrotaļa
dc.titlePiecgadīgu bērnu dialoga prasmju pilnveide dienas ritumā
dc.title.alternativeDevelopment of dialogue skills for five year old children during the day
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record