Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorZeiļuka, Rasa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:05Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79182
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53091
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Bērna drošības un piederības nodrošināšana adaptācijas procesā pirmsskolā. Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg. Paed .Rasma Purmale. Darba mērķis ir pētīt teorijā un praksē bērna drošības un piederības nodrošināšanas iespējas adaptācijas procesā pirmsskolā. Hipotēze: bērns būs drošs un piederīgs, ja būs:  sadarbība bērnu vecākiem un skolotājiem;  individuāla pieeja bērnam;  labvēlīga emocionālā vide pirmsskolā. Uzdevumi: Analizēt teorētiskās atziņas par drošības un piederības bērnam nodrošināšanas pamatnosacījumiem pirmsskolā adaptācijas procesā un veikt empīrisko pētījumu par bērna adaptācijas procesu pirmsskolā. Pētījuma metodes:  Teorētiskās- teorētiskās literatūras analīze, datu apstrāde.  Empīriskās: novērojums, anketēšana. Hipotēze: bērns būs drošs un piederīgs, ja būs: sadarbība bērnu vecākiem un skolotājiem, individuāla pieeja bērnam, labvēlīga emocionālā vide pirmsskolā tika pierādīta, jo tika balstīta uz teorētiskām atziņām. Teorētiskā pētījuma bāze: teorētiskais pētījums veikts analizējot: V Golubinas, I. Puškareva, S. Golubevas, V. Zelmeņa, A. Ādlera, V.Romenkovas , S.Gailumas, I. Aunītes, D. Kājiņas, Bolbijs D; Špona A; Lieģiniece D; Svence G; Vorobjovs S; Vecgrāve A; Meikšāne Dz; Maļicka J; Krinkele V; Eriksons E. H.; Петровскийи, А.В .u.c. autoru atziņas. Pētījuma bāze: X pirmsskola, pētījumā piedalās 16 bērni;16 vecāki un 2 skolotājas. Darba struktūra: ievads, 2 daļas: teorētiskā un praktiskā, 21 attēls,1 tabula, 3 pielikumi, 33 literatūras u.c. informācijas avoti. Atslēgas vārdi: drošība, piederība, adaptācija, dienas rits pirmsskolā
dc.description.abstractAuthor of the qualification paper: Rasa Zeiļuka. Title of the qualification paper: Ensuring safety and belonging to the child in the process of adaptation in preschool. Qualification work supervisor: Mg. paed. Rasma Purmale. The aim of the work is to study in theory and practice the possibilities of ensuring the cildren safety and belonging in the process of adaptation in preschool. Research hypothesis: the child will feel safe and belonging if:  Cooperation between parents and teachers;  Individual approach;  Favorable emotional enviroment. Tasks: to analyze theoretical findings abaut ensuring childs safety and feeling of belonging in the preschool adaptation process and to perform and ampirical study on the childs adaptation process in preschool. Research methodology:  Theoretical- analysis of the teoretical literature, data processing.  Empirical-observation, questionnaire. Hypothesis: The child will feel safe and belonging if there is cooperation between the childs parents and teachers, individual approach to the child, favorable emotional environment in preschool was proved because it was based on theoretical knowledge. Basis of theoretical research: the theoretical study was carried out by analyzing: V Golubinas, I. Puškareva, S. Golubevas, V. Zelmeņa, A. Ādlera, V.Romenkovas , S.Gailumas, I. Aunītes, D. Kājiņas, Bolbijs D; Špona A; Lieģiniece D; Svence G; Vorobjovs S; Vecgrāve A; Meikšāne Dz; Maļicka J; Krinkele V; Eriksons E. H.; Петровскийи, А.В. et al. authors findings. Research base: x preschool, 16 children, 16 parents and 2 teachers are participating in the study. Structure: introduction, 2 parts: theoretical and practical, 21 pictures, 1 table, 3 appendices, 33 literature and other sources. Key words: safety, belonging, adaptation, daily rhythm of preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectDrošība
dc.subjectPiederība
dc.subjectAdaptācija
dc.subjectDienas rits pirmsskolā
dc.titleDrošības un piederības nodrošināšana bērnam adaptācijas procesā pirmsskolā
dc.title.alternativeEnsuring safety and belonging to the child in the process of adaptation in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record