Skolēnu mācīšanās motivāciju veicinošs informācijas tehnoloģiju pielietojums sākumskolā
Author
Voronova, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lāce, Inguna
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore – Marta Voronova, darbā “Skolēnu mācīšanās motivāciju veicinošs informācijas tehnoloģiju pielietojums sākumskolā” teorētiski analizē un pēta, vai skolēnu mācību motivācija paaugstinās izmantojot IT mācību procesā. Pētījumā pierādās, ka skolēni vairāk motivēti mācīties, izmantojot IT. Kā arī secina, ka skolotājiem joprojām trūkst tehnoloģiju un praktisko zināšanu, kā gudri izmantot IT mācību darbā. IT izmantošana jaunāko skolēnu mācību procesā veicina lielāku interesi par apgūstamo vielu, paaugstinās mācību motivācija, iespējams izmantot dažādus interneta materiālus, tos atrodot īsā laika sprīdī. Darbs sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem. Bakalaura darba kopējais lapaspušu skaits -54; Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits - 44; Attēlu skaits – 32; Tabulu skaits - 6; Atslēgas vārdi: mācību motivācija, informācijas tehnoloģijas, sākumskolas jaunākie skolēni. The author of this bachelor thesis - Marta Voronova, analyzes in her study “Application of information technologies in promoting toddlers learning motivation in preschool” and how children motivation increases when information technologies are used in the learning process. The study reveals that children are more motivated to learn new things when using information technology. It also concludes that frequently teachers lack knowledge and experience how to effectively use information technology in learning process. The use of information technologies promotes greater interest in the subject of studies, motivation to learn increases, and technology enables quick access to wide range of learning materials on internet. The study includes number of sections: introduction, two sections with key analysis, conclusions, recommendations and appendices. The total number of pages of the bachelor's thesis -54; Number of bibliographic references - 44; Number of pictures - 32; Number of tables - 6; Keywords: learning motivation, information technologies, and early childhood education in preschools.