Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorSproģe, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:21Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79317
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53128
dc.description.abstractDarba temats – 5 – 6 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu sekmēšana rotaļā. Mērķis -Pētīt matemātisko priekšstatu veidošanās veicināšanu 5 - 6 gadus veciem bērniem, izmantojot rotaļas ar uzdevumu. Pirmajā daļā – tiek sniegts skaidrojums pedagogu un psihologu atziņās par 5 – 6 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanos pirmsskolā. Veikts pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums, izzinot 5 – 6 gadīgu bērnu psihisko un fizisko attīstību. Kā arī tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par rotaļas ar uzdevumu izmantošanu matemātisko priekšstatu sekmēšanai konkrētajā vecumposmā. Otrajā daļā – analizēti empīriskā pētījuma rezultāti. Aprakstīts pētījuma metožu un gaitas raksturojums. Veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, pārbaudot rotaļas ar uzdevumu izmantošanas iespējas un efektivitāti elementāro matemātisko priekšstatu sekmēšanā par jēdzienu „skaits” 5 – 6 gadīgiem bērniem. Darbs sastāv no 2 nodaļām Lappušu skaits – 51 Attēlu skaits – 13 Tabulu skaits – 2 Literatūras avoti – 47 Pielikumi - 6
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis – The promotion of mathematical ideas of 5 - 6 years old children during the game. The aim of the work - To study the promotion of mathematical view for children aged 5 - 6 by using games with a task. First par of thesis consists of an explanation provided by findings of teachers and psychologists about the formation of mathematical view of 5-6 years old children learning in preschool. A description of the development of preschool children is made by researching the mental and physical development of 5-6 year old children. Also an analysis of the pedagogical and psychological literature, descibing the use of games with tasks to promote mathematical view at a particular age, is made. In the second part of thesis the results of empirical research are analyzed. Also research methods and course are described. Pedagogical experimental activity was performed. The testing of the possibilities and effectiveness of games was made by using tasks that promote elementary mathematical notions about the concept of "number" for 5-6 year old children. The bachelor thesis consists of 2 chapters Number of pages - 51 Number of pictures - 13 Number of tables - 2 Literature sources – 47 Number of attachments - 6
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmatmātiskie priekšstati
dc.subjectskaits
dc.subjectrotaļa
dc.subjectpirmsskola
dc.title5 - 6 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu sekmēšana rotaļā
dc.title.alternativeThe promotion of mathematical ideas of 5 - 6 years old children during the game
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record