Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorMeija, Gints
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:44Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79582
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53271
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis, pamatojoties uz klientu apmierinātības teorētiskiem aspektiem un klientu anketēšanas rezultātiem, izanalizēt klientu apmierinātību uzņēmumā Tez Tour, atklāt nepilnības un sniegt ieteikumus apmierinātības uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumu un priekšlikumu daļas. Pirmajā nodaļā, tiks raksturoti klientu apmierinātības teorētiskie aspekti, kā arī atspoguļota pakalpojumus specifika un būtiskākās atšķirības salīdzinot ar precēm. Otrajā nodaļā tiek raksturota Tez Tour darbība, kā arī klientu apkalpošanas aspekti. Trešajā nodaļā tiek analizēti Tez Tour klientu anketēšanas rezultāti par to apmierinātību ar sniegtajiem pakalpojumiem.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to analyse the customers’ satisfaction in the company Tez Tour basing on theoretical aspects of customers’ satisfaction and customers’ survey, uncovering the shortages and provide recommendations for improvement of customers’ satisfaction. The thesis consists of introduction, three chapters, conclusions and proposals. The first chapter analyses the theoretical issues of customers’ satisfaction and provides the insight in the specifics and differences of services in comparison to goods. The second chapter tackles the company Tez Tour and the customer service particularities. The third chapter sums up the survey results regarding the customers’ satisfaction with received services.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectapmierinātība
dc.subjectmodelis
dc.subjecttūrisms
dc.subjectsatisfaction
dc.subjectmodel
dc.titlePatērētāju apmierinātības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā Tez Tour.
dc.title.alternativeCustomers` satisfaction improvement potential in the company Tez Tour.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record