Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorBulats, Māris
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:45Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79642
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53273
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sociālo mediju lietošanas īpatnības Latvijas tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, publiski pieejamajiem statistikas datiem un veikto aptauju, izpētīt sociālo mediju lietošanas īpatnības Latvijas tirgū un izstrādāt priekšlikumus Latvijas uzņēmumiem par mārketinga komunikācijas īstenošanu sociālajos medijos. Bakalaura darba pētāmā problēma ir Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijas īstenošanas nepieciešamība atbilstoši sociālo mediju lietošanas īpatnībām. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tika izskatīti sociālo mediju teorētiskie aspekti un sociālo mediji kā mārketinga komunikācijas kanāls. Otrajā daļā tika izvirzīti trīs, no uzņēmēja skatu punkta, nozīmīgākie sociālie mediji un veikta statistikas datu analīze. Trešajā daļā tiek veikts pētījums par sociālo mediju mediju lietošanas īpatnībām Latvijā. Tiek veikta aptaujas rezultātu un intervijas analīze. Darba beigās tiek formulēti galvenie secinājumi par sociālo mediju lietošanas īpatnībām un izveidoti priekšlikumi Latvijas uzņēmumiem par mārketinga komunikācijas īstenošanu sociālajos medijos. Bakalaura darba apjoms ir 78 lapas. Darbā izmantotās literatūras sarakstā ir 66 avoti. Darbā ievietoti 20 attēli un 2 tabulas.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's work is " Characteristics of social media use in the Latvian market". The purpose of this work is to study characteristics, peculiarities of social media in the Latvian market and developement of proposals for Latvian companies on the implementation of marketing communication in social media. The analysis is based on theoretical findings, publicly available statistics and information, social media user survey. The research problem of this work is the need to implement marketing communication of Latvian companies in accordance with the characteristics and specifics of the use of social media. This work is divided in 3 structural parts. The first part examined the theoretical aspects of social media marketing and socail media as marketing information chanel. In the second part, were highlighted the 3 most important social media platfroms looking from the point of view of the entrepreneur. Was made statistic data research. The third part conducts a study on the characteristics and peculiarity of social media media use in Latvia. The results of the survey and the interview are analyzed. Finally, the work draws the main conclusions about characteristics of social media use and formulates of proposals for Latvian companies on the implementation of marketing communication in social media. The Bachelor’s work has 78 pages. The bibliography used in the work has 66 sources. The work has 20 images and 2 tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectmārketings
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectpreču un pakalpojumu virzīšana tīrgū
dc.subjectreklāma
dc.titleSociālo mediju lietošanas īpatnības Latvijas tirgū
dc.title.alternativeCharacteristics of social media use in the Latvian market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record