SIA "Gandrs poligrāfija" konkurences priekšrocības un konkurētspējas analīze
Author
Bērziņš, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir izpētīt SIA “Gandrs poligrāfija” konkurences priekšrocības, balstoties uz pieejamajiem datiem, veikt konkurētspējas analīzi un izstrādāt priekšlikumus pētāmā uzņēmuma konkurētspējas saglabāšanai un uzlabošanai. Darba gaitā tika noteikti pētāmā uzņēmuma tiešie konkurenti un, lai noteiktu pētāmā uzņēmuma konkurētspēju un konkurences priekšrocības pret tiešajiem konkurentiem, autors veica uzņēmumu iespēju un aprīkojuma salīdzinājumu. Pētījumā tika konstatēts, ka pētāmais uzņēmums uz nozares un tiešo konkurentu fona ir konkurētspējīgs, tomēr tā konkurētspējai ir tendence samazināties. Atslēgvārdi: konkurence, konkurētspēja, konkurētspējas priekšrocības, tirgus koncentrācija poligrāfija, poligrāfijas nozare. The goals of thesis are to explore competitive advantages of “Gandrs poligrāfija” Ltd.”, perform a competitiveness analysis using available data and to develop proposals for maintaining and improving competitiveness of the company under study. In order to determine competiveness and competitive advantages of the company under study against its direct competitors, the author of the thesis compared technical equipment and capabilities of these companies. The study found that the company under investigation is competitive against the background of the industry and its direct competitors, however, its competitiveness tends to decrease. Keywords: competition, competitive advantages, market concentration, printing industry, printing.