Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorNeimane, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:40Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79709
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53391
dc.description.abstractPašregulācija ir viens no pamatfaktoriem cilvēku labklājības veicināšanai. Bērnībā piedzīvotās grūtības šajā jomā var radīt problēmas pašregulācijas izstrādē un sasniegšanā dzīves laikā. Jaunajā kompetenču mācību saturā ir nepieciešams apzināties pašvadītas mācīšanās ietekmi uz pašregulācijas attīstību.
dc.description.abstractToday, self-regulation is recognized as one of the key factors in promoting human well-being. There is a growing global awareness of the early difficulties experienced by young people in this field, which can pose enormous challenges in developing and achieving optimal self-regulation throughout life.With the emergence of the new learning process,it is necessary to be aware of the impact of self-directed learning on the development of self-regulation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpašregulācija
dc.subjectpašvadīts mācību process
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.titlePašregulācijas spēju atttīstība pašvadītā mācību procesā 5-6 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeDevelopment of Self-regulatory Abilities in Self-directed Learning Process for 5-6 Year old Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record