Show simple item record

dc.contributor.advisorEglīte, Inese
dc.contributor.authorČuhalova, Paula
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:48Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79476
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53530
dc.description.abstractDarba autors: Paula Čuhalova Darba vadītājs: Mg.paed. Inese Eglīte Kvalifikācijas darba temata nosaukums: Pirmsskolēna sadarbības prasmju sekmēšana lomu rotaļās Pētījuma hipotēze: Bērnu sadarbības prasmes tiek sekmētas, ja: • pedagogs pārzina bērna vecumposma likumsakarības; • pedagogs izmanto bērnu vecumposmam un attīstības līmenim atbilstošas saskarsmes formas; • pedagogs iesaista bērnus aktivitātēs, atbilstoši bērnu pieredzei, interesēm un vajadzībām. Pētījuma mērķis: Teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt lomu rotaļu izmantošanas iespējas sadarbības prasmju sekmēšanai 4-5 gadu vecu bērnu vidū. Pētījuma uzdevumi: 1. Analizēt pedagogu un psihologu atziņas par lomu rotaļu nozīmi pirmsskolas pedagoģijā un bērnu attīstībā. 2. Pamatojoties uz teorētisko literatūru, raksturot lomu rotaļu kā bērnu sadarbības prasmju sekmētaju. 3. Raksturot 4-5 gadu vecu bērnu attīstību problēmas skatījumā. 4. Pārbaudīt iespējas sekmēt bērnu sadarbības prasmes, izmantojot lomu rotaļas. Pētījuma metodes: 1. Teorētiskā - literatūras analīze. 2. Empīriskā – pedagoģiskais vērojums, praktiskais izmēģinājums, datu analīze. Pētījuma bāze: Jelgavas Privātā pirmsskolas izglītības iestāde “X”, pētījumā piedalās 12 bērni vecumā no 4 līdz 5 gadiem. Atslēgas vārdi: sadarbība, sadarbības prasmes, lomu rotaļas, pirmsskolas pedagoģija Darbs sastāv no 46 lappusēm, iekļaujot 12 tabulas, 4 attēlus, izmantoti 28 informācijas avoti.
dc.description.abstractAuthor: Paula Čuhalova Supervisor: Mg.paed. Inese Eglīte Title of the qualification paper topic: Promoting cooperation skills during role play in preschool-aged children. Hypothesis of the research: Children's cooperation skills are promoted if the teacher: • knows the regularities of the child's age; • uses forms of communication appropriate to the age and level of development of the children; • involves children in activities according to the children's experience, interests and needs. Objective of the study: Theoretical study and implementation of role play in education to promote the development of cooperation skills in children between the ages 4-5. Tasks of the research: 1. Analyze the findings of teachers and psychologists about the importance of role play in preschool education and child development. 2. Based on the theory in literature, describe how role play in education promotes the development of cooperation skills. 3. Describe the level of development of children ages 4-5 in the given problem. 4. Study the implementation of role play to promote the development of cooperation skills. Methods of the research: 1. Theoretical - literature analysis. 2. Empirical - pedagogical observation, practical test, data analysis. Base of research: Jelgava private pre-school educational institution “X”, 12 children aged 4 to 5 years participate in the study. Keywords: collaboration, collaboration skills, role play, preschool pedagogy The work consists of 46 pages, including 12 tables, 4 figures, 28 sources of information used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.subjectlomu rotaļas
dc.subjectpirmsskolas pedagoģija
dc.titlePirmsskolēna sadarbības prasmju sekmēšana lomu rotaļās
dc.title.alternativePromoting cooperation skills during role play in preschool-aged children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record