Show simple item record

dc.contributor.advisorBrežģe, Ļubova
dc.contributor.authorFiļipova, Ilona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:59Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:59Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79681
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53554
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Ilona Fiļipova. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski izpētīt ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības iespējas 3-4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšanā. Kvalifikācijas darbs “Ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības iespējas 3-4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšanā” sastāv no 4 nodaļām un 5 apakšnodaļām, literatūras un avotu saraksta un 2 pielikumiem. Pirmajā nodaļā darba autore veic 3-4 gadus vecu bērnu vispārīgas attīstības raksturojumu, sīkāk aprakstot psihisko un fizisko attīstību. Otrajā nodaļā tiek skaidroti sociālo prasmju un socializācijas jēdzieni, aprakstīta sociālo prasmju attīstība 3-4 gadus veciem bērniem. Savukārt, trešā nodaļa ir veltīta ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības raksturojumam un sadarbības formām. Ceturtajā nodaļā darba autore apkopo un analizē aptaujas ”Ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības iespējas” pedagogu un vecāku anketu rezultātus. Darba nobeigumā ir atziņas un secinājumi par paveikto darbu. Atslēgas vārdi: 3-4 gadus vecu bērnu attīstība, socializācija, 3-4 gadīga bērna sociālās prasmes, ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība.
dc.description.abstractAuthor of the qualification work: Ilona Fiļipova. Purpose of qualification work: Theoretically and practically research the possibilities of cooperation between families and pre-school educational institutions in promoting social skills of 3-4 year old children. Qualification work “the possibilities of cooperation between families and pre-school educational institutions in promoting social skills of 3–4 year old children” consists from 4 departments and 5 subsections, bibliography and 2 annexes. In first department, the author describes the general development of 3–4 year old children, describing in more detail the mental and physical development. The second department explains the concepts of social skills and socialization, describes the development of social skills for 3-4 year old children. In turn, the third department is devoted to the description of the cooperation between the family and the pre-school educational institution and the forms of cooperation. In the fourth department, the author summarizes and analyses the results of the questionnaire of teachers and parents of the survey “Opportunities for cooperation between family and pre-school educational institutions”. At the end of the work there are findings and conclusions about the done work. Key words: Development of 3-4 years old children, socialization, 3-4 years old child's social skills, cooperation between family and pre-school educational institution.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject3-4 gadus vecu bērnu attīstība
dc.subjectsocializācija
dc.subject3-4 gadīga bērna sociālās prasmes
dc.subjectģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība
dc.titleĢimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības iespējas 3-4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju sekmēšanā
dc.title.alternativePossibilities of cooperation between family and pre-school education institution for 3 - 4 year old children social skill development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record