4-5 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība EKO pirmsskolā
Author
Maksimčuka, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba “4-5 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība Eko pirmsskolā” mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt 4-5 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstības iespējas pirmsskolas izglītības iestādē, kura realizē Ekoskolu programmu. Kvalifikācijas darba uzdevumos ietilpst gan avotu, gan literatūras analīze. Pirmajā nodaļā tiek analizēts kas ir pētnieciskās prasmes un to attīstība 4-5 gadus veciem bērniem. Otrajā nodaļā tiek apskatīts bērnu attīstības raksturojums vecumā no 4 līdz 5 gadiem. Trešajā nodaļā tiek sniegts Ekoskolas programmas teorētiskais apskats – būtība, darbība, gada tēmas un vide. Ceturtajā nodaļā tiek veikts praktiskais pētījums par 4-5 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstību Eko pirmsskolā. Darbs sastāv no ievada, trim teorētiskām nodaļām, pētījuma, secinājumiem un izmantotās literatūras un avotu saraksta. The objective of the “Development of 4-5-year-old children’s inquiry skills in Eco preschool” qualification work is to theoretically and practically explore the possibilities for the development of inquiry skills for 4-5-year-olds in a pre-primary education institution implementing the Eco-School Program. Qualification tasks include analysis of both sources and literature. The first chapter analyses inquiry skills and their development for 4-5-year-olds. The second chapter deals with the characteristics of the development of children aged 4 to 5 years. The third chapter provides a theoretical overview of the Eco-School Program – nature, activity, themes of the year and environment. As well as a practical study. In chapter four conducts a practical study on the development of inquiry skills for 4-5-year-old kids in Eco Pre-School. The work consists of an introductory, three theoretical chapters, a study, conclusions and a list of authorities and sources used. Key words: pre-school child, Eco school, inquiry skills.