Gadskārtu svētki - 1,5 – 3 gadu vecu bērnu sociālo prasmju veicinātāji pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Keistere, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā ,, Gadskārtu svētki - 1,5 – 3 gadu vecu bērnu sociālo prasmju veicinātāji pirmsskolas izglītības iestādē” tiek pētīta sociālo prasmju veicināšana gadskārtu svētkos 1,5 – 3 gadus veciem bērniem. Darba autore veic teorētisku literatūras analīzi par sociālo prasmju veicināšanu, 1,5 -3 gadus vecu bērnu attīstības raksturojumu, pēta sociālo prasmju veicināšanu gadskārtu svētkos pirmsskolā, veic empīrisko pētījumu, izmantojot pedagoģisko novērojumu un izmēģinājumdarbību. Kvalifikācijas darba pirmajā daļā tiek analizēta literatūra otrajā daļā tiek veikts empīriskais pētījums, kurš balstās uz praktisku izmēģinājumdarbību . Lai atbildētu uz pētāmo jautājumu ,,Kā veicināt sociālās prasmes 1,5 – 3 gadus veciem bērniem svinot gadskārtu svētkus pirmsskolas izglītības iestādē?”, tika izvirzīti sociālo prasmju kritēriji, kurus veicinās gadskārtu svētku svinēšanā. Darba autore secina, ka sociālo prasmju veicināšana gadskārtu svētkos, veicina un attīsta 1,5 – 3 gadus vecu bērnu sociālās prasmes gadskārtu svētkos. In the work qualification, the Latvian traditional celebrations – Promoting social skills of children aged 1.5 to 3 year olds in the pre – primary education institution is studying the promotion of social skills during the festival of children aged 1.5 to 3 years. The author of the work carries out a theoretical analysis of literature on the promotion of social skills,the profile of children aged 1.5 – 3, the promotion of social skills during the festival in preschool, the empirical study using pedagogical observation and testing. In the first part of the qualification work, an empiricalstudy based on practical testing is carried out in the second part of the literature. In order to answer the question under study ,,how to promoted social skills by Latvian Tradicional celebrations in the pre-primary education institution for children aged 1.5-3” social skills criteria were raised, which will be promoted during the celebration of the festival. The author concludes that the promotion of social skills during the festival, promotes and develops the social skills of children aged 1.5 – 3 during the annyversary festival.