dc.contributor.advisor | Aizporiete, Ineta | |
dc.contributor.author | Vorošņina, Jeļena | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T02:03:14Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T02:03:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 79755 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53586 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: “4-5 gadu vecu bērnu saskarsmes veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot dramatizācijas rotaļas”. Darba autore: Jeļena Vorošņina Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Ineta Aizporiete Darba apjoms un saturs: 43 lpp., 3 tabulas, 14 attēli, 4 pielikumi, izmantoti 36 informācijas avoti. Darbā ir noskaidrots saskarsmes jēdziens, tās būtība, 4-5 gadu vecu bērnu psiholoģiskais raksturojums, dramatizācijas rotaļu jēdziens, dramatizācijas rotaļu ietekme uz bērna saskarsmi. Kvalifikācijas darba ietvaros tika analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra un tika veikts pētījums par 4-5 gadu vecu bērnu saskarsmes veicināšanu, izmantojot dramatizācijas rotaļu pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis: izpētīt 4-5 gadu vecu bērnu saskarsmes veicināšanu pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot dramatizācijas rotaļas. Pētījuma jautājums: kā dramatizācijas rotaļa veicina 4-5 gadu vecu bērnu saskarsmi. Atslēgvārdi: saskarsme, dramatizācijas rotaļas, 4-5 gadu veci bērni, rotaļas nozīme bērna attīstībā. | |
dc.description.abstract | The topic of the qualification work: “Advancing the development of communication in 4-5 year old child in preschool by the means of dramatization plays”. The author of the diploma work: Jeļena Vorošņina The scientific leader: Mg. paed. Ineta Aizporiete The volume and content of the kvalification work: 43 pages., 3 tables, 14 images, 4 annexes, used 36 information sources. In the work are clarified a concept of communication, its essence, the 4-5 year old children`s psychological character, the dramatization plays concept, the dramatization plays effect to the children`s communication. In the qualification work was analyzed the pedagogical and psychological literature and was made the research about the 4-5 year old children the communication promote used the dramatization plays in a preschool. The target of research: to research the 4-5 year old children the communication promote in a preschool, used the dramatization plays. The question of the research: how the dramatization play promotes the 4-5 yeras old children communication. Key words: communication, dramatization plays, 4-5 year old children, the role of plays for a child develpoment. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | saskarsme | |
dc.subject | dramatizācijas rotaļas | |
dc.subject | 4-5 gadu veci bērni | |
dc.subject | rotaļas nozīme bērna attīstībā | |
dc.title | 4-5 gadu vecu bērnu saskarsmes veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot dramatizācijas rotaļas | |
dc.title.alternative | Advancing the development of communication in 4-5 year old child in preschool by the means of dramatization plays | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |