Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorKozlova, Evita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:01:54Z
dc.date.available2021-02-02T02:01:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79336
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53713
dc.description.abstractPētījuma nosaukums ir „Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšana pedagoģiskajā procesā”. Pētījuma autore ir Evita Kozlova. Pētījuma mērķis ir teorētiski un prakstiski izzināt un analizēt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā. Bakalaura darba teorētisko pamatu veido D. Markus, I. Stangaines, I. Jurgenas, M. Montesori, A. Vulānes u.c. darbi. Darbs izstrādāts 57 lappusēs, kas ietver ievadu, 2 nodaļas ar 7 apakšnodaļām un ievietotiem 13 attēliem un 3 tabulām, priekšlikumus, secinājumus, izmantoto avotu un literatūras sarakstu ar 47 vienībām un 10 pielikumus. Pirmajā nodaļā tiek teorētiski aplūkots valodas būtības skaidrojums, jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma raksturojums un metodiskie paņēmieni tā paplašināšanā. Otrajā nodaļā tiek aprakstīta jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšanas un aktivizēšanas empīriskais pētījums. Bakalaura darbā veiktā pētījuma secinājums- bērnu vārdu krājums paplašinās, ja pedagoģiskajā procesā tiek sekmēta vārdu krājuma paplašināšana un kopā ar bērniem tiek gatavoti uzskates materiāli- tematiskās attēlu kartītes un iepazīti dažādi priekšmeti. Atslēgas vārdi: jaunākā pirmsskolas vecuma bērni, vārdu krājuma paplašināšana, attēlu kartītes, priekšmeti, M. Montesori.
dc.description.abstractTitle of the study is “Vocabulary expansion of youngest preschool children’s into pedagogical process”. Author of the study is Evita Kozlova. Objective of the study is to cognize and to analyze theoretically and practically youngest preschool children’s vocabulary expansion into pedagogical process. Theoretical background of the bachelor thesis is based on D. Markus, I. Stangaine, I. Jurgena, M. Montesori, A. Vulane and others. The act consists 57 pages, including introduction, 2 parts with 7 subsections, 13 pictures and 3 tables, recommendations, conclusion, list of bibliography with 47 entries and 10 annexes. The first part theoretically is considered language explanation, youngest preschool children’s vocabulary explanation and methodological techniques to expanse it. Empirical research of youngest preschool children’s vocabulary expansion and activation is described in the second part of bachelor thesis. Conclusion of the bachelor thesis- children’s vocabulary expanse using material of language development- thematic picture cards and objects, maded together with children. Key words: youngest preschool childrens, vocabulary expansion, picture cards, objects, M. Montessori.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectjaunākā pirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectvārdu krājuma paplašināšana
dc.subjectattēlu kartītes
dc.subjectpriekšmeti
dc.subjectM. Montesori
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšana pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeVocabulary expansion of youngest preschool childrens into pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record