Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorPodkalne, Māra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:18Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79740
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53762
dc.description.abstractDiplomdarba “6-7 gadu pirmsskolas vecuma bērnu lasītprasmes sekmēšana, izmantojot didaktiskās spēles un rotaļas” mērķis ir izpētīt didaktisko rotaļu un spēļu izmantošanas iespējas lasītprasmes apguves sekmēšanā 6 – 7 gadus veciem bērniem. Diplomdarba teorētiskajā daļā ir tiek analizētas zinātniskā literatūra, pedagoģiskās atziņas par lasītprasmi, tās apguves iespējām, 6 - 7 gadus vecu bērnu raksturojumu, par didaktiskajām spēlēm un rotaļām un iespējām tās izmantot lasītprasmes sekmēšanā. Empīriskajā daļā tiek aprakstīts veiktais pētījums, pētāmās grupas raksturojums, izvirzīti vērtēšanas kritēriji, pēc kuriem pētāmā grupa tika vērtēta gan pētījuma sākumā, gan noslēdzot to. Pētījumā piedalījās 16 sagatavošanas grupas bērni 6 – 7 gadus veci. Pētījuma laikā tika noskaidrota didaktisko spēļu un rotaļu ietekme uz lasītprasmi. Darba apjoms: 57 lpp., 18 attēli,11 tabulas. Atslēgvārdi: lasītprasme, didaktiskās rotaļas un spēles, 6 - 7 gadus veci bērni.
dc.description.abstractThe title of the Bachelor's thesisis “Promotion of reading skills development in pre-school children aged 6-7 years using didactic games”. The aims are to research the possibilities of using didactic games, to promote the acquisition of reading skills for children aged 6-7. The literature review consists of ananalysis of scientific literature, review of pedagogical knowledge on reading and the acquisition of reading skills, characterization of children aged 6-7, review of didactic games and their possible applications in the acquisition of reading skills. In the empirical part is studied characterization of the research target group, and setting criteria of reading skills against which the target group is compared in the beginning and at the end of the research. The study involved 16 pre-school children aged 6-7. During the study the influence of didactic games on reading skills was determined. The thesis consists of: 57 pages, 18 pictures, 11 tables. Keywords: literacy, didactic games, children aged 6-7.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectdidaktiskās rotaļas un spēles
dc.subject6 - 7 gadus veci bērni
dc.subjectliteracy
dc.subjectdidactic games
dc.title6 – 7 gadu pirmsskolas vecuma bērnu lasītprasmes apguves sekmēšana izmantojot didaktiskās spēles un rotaļas
dc.title.alternativeDeveloping the Literacy Skills of Pre-school Children aged 6 – 7 years using Didactic Games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record