Starpdisciplināras angļu un teātra stundas 7. klases skolēnu angļu valodas izrunas uzlabošanai
Author
Millers, Oskars
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Latkovska, Evija
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā autors pētīja iespēju izmantot starpdisciplināras stundas, lai uzlabotu 7. klases skolēnu izrunu, mācot starpdisciplināras angļu / drāmas stundas. Darbā autors pētīja starpdisciplināru nodarbību integrāciju, to priekšrocības izrunai un, iespējams, citiem runas elementiem. Autors arī pētīja dramaturģijas izmantošanas mīnusus un to, kā veidot efektīvu starpdisciplināru stundu. Pētījumā tika izmantota gadījuma metode . Tika veikts praktisks pētījums, lai noskaidrotu vai integrējot lugas un citas dramatiskās aktivitātes, kā mācību metodiku izrādītos labvēlīgi skolēnu mācību procesam. Pēc gadījuma izpētes tika analizēti rezultāti. Rezultāti parādīja, ka starpdisciplinārās drāmas stundas patiešām uzlabo izrunu. Turklāt arī tas, ka pētniecības grupa deva priekšroku starpdisciplinārām nodarbībām, nevis parastām nodarbībām. In his diploma paper the author explores the possibility of using interdisciplinary lessons to improve pronunciation of grade 7 students by teaching interdisciplinary English / Drama lessons. Later in the paper the author studies the implications of the interdisciplinary lessons, their benefits to pronunciation and, possibly, other speech focused elements. The author also investigates the cons of using drama and how to create an effective interdisciplinary lesson. The research method was a case study. A practical research was conducted by using plays and other drama activities to study if integrating them as a main studying technique proves beneficial. After the case study were analyzed. The results showed that the interdisciplinary drama lessons do improve pronunciation. Moreover, that the research group preferred interdisciplinary lessons to ordinary lessons.