E-komercijas attīstības ietekme uz patērētāju uzvedību
Author
Dominieks, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „E-komercijas attīstības ietekme uz patērētāju uzvedību”. Darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedības izmaiņas un īpatnības iepērkoties interneta vidē e-komercijas attīstības iespaidā. Darbā tiek aprakstītas dažādas patērētāju uzvedības teorijas, patērētāju lēmumu pieņemšanas process un e-komercijas teorētiskie aspekti patērētāju uzvedības kontekstā. Darbā tiek analizēti statistiskie dati saistībā ar e-komercijas nozares attīstību, patērētāju uzvedību un patērētājiem sniegtajām iespējām tiešsaistē. Darbā tiek veikts pētījums par patērētāju uzvedības īpatnībām izmantojot e-komerciju, pētījuma veikšanai tiek izmantota veikto aptauju rezultātu analīze. Darba izstrādei izmantoti elektroniskie statistisko datu avoti, zinātniskie izdevumi un ārzemju autoru literatūra. Atslēgvārdi: E-komercija, patērētāju uzvedība, iepirkšanās tiešsaistē, e-komercijas attīstība, patērētāju iespējas, internets. The theme of the study is „The effect of e-commerce development on consumer behavior”. The purpose of the study is to research change in consumer behavior and tendencies in digital environment in the face of e-commerce development. The study describes consumer behavior theories, consumer decision making process and theoretical aspects of e-commerce in the context of consumer behavior. The study analyses statistical data related to e-commerce development, consumer behavior and the opportunities provided to consumers online. The study researches consumer behavior characteristics in e-commerce environment, to conduct the research a survey analysis has been made. For the purpose of the study digital sources of statistics, scientific publications and foreign author literature was used. Keywords: E-commerce, consumer behavior, online shopping, e-commerce development, online shopping opportunities, internet.