Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorKanska, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:01:47Z
dc.date.available2021-02-11T02:01:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80166
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53980
dc.description.abstractVisu produktu un pakalpojumu vizuālajam tēlam ir nozīmīga loma. Daudzu produktu un pakalpojumu veiksmes stāsta pamatā ir to vizuālais noformējums. Nereti produkts vai pakalpojums tiek izvēlēts, pateicoties veiksmīgam vizuālajam noformējumam un atpazīstamībai. Lai gan porcelāna trauku ražotājiem ir ļoti svarīgi izgatavot augstas kvalitātes produktus, vienlīdz svarīgi ir arī veidot zīmolu un izstrādāt tā vizuālo identitāti. Vizuālajai identitātei ir jānorāda uz porcelāna izstrādājumu raksturu, tai vajadzētu prezentēt uzņēmuma vērtības un radīt uzticamu iespaidu patērētājiem. Lai veidotu veiksmīgu vizuālo identitāti ir nepieciešams izprast tās nepieciešamību. Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir apkopota informācija no dažādiem avotiem un jomas speciālistiem, par to, kas ir vizuālā identitāte, ko tā sevī ietver un kāda ir tās loma. Lai izveidotu veiksmīgu porcelāna trauku ražotāja vizuālo identitāti ir nepieciešams iepazīt porcelāna vēsturi un attīstību, ir jāapskata trauku veidi un to lietojums. Bakalaura darba pētnieciskajā daļā ir apkopotas un analizētas dažādas porcelāna trauku ražotāju identitātes zīmes un tiek atbildēts uz pētījuma jautājumu - kādas ir kopīgās un atšķirīgās stilistiskās iezīmes trauku ražotāju vizuālajām identitātēm? Ņemot vērā teorētiskajā un pētnieciskajā daļā apkopoto informāciju, radošajā daļā ir izstrādāta un aprakstīta vizuālās identitāte porcelāna trauku ražotājam.
dc.description.abstractFor most of the products and services visual character plays an important role. Many success stories of products and services are based on their design. Quite often we choose a product that has the most successful visual appearance or brand that is well known. Although for porcelain producers it's very important to create high quality goods, it is also important to design their brand and visual identity. Visual identity must specify characteristics of their product and represent values and loyalty to clients. To develop sucessfull visual identity it is mandatory to understand the need for it. Theoretical part of Bachelor collects information from many different sources and specialists of area answering questions: what is visual identity, what does it contain and what are the roles of it? To create a successful visual identity of porcelain producer it is mandatory to trace history and development of porcelain production, as well get known with types and usage of porcelain. There are collected and analyzed different porcelain producer visual identities in the research part of the bachelor. And answers on questions like: what similar and what unique details are used in visual identities of porcelain producers? Considering collected information in theoretical and research parts, there have been developed and described visual identity of porcelain producer.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectporcelāns
dc.subjectporcelāna vēsture
dc.subjecttrauki
dc.subjecttrauku veidi
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.titlePorcelāna trauku ražotāju vizuālā identitāte
dc.title.alternativeVisual Identity of Porcelain Dish Manufacturers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record