Show simple item record

dc.contributor.advisorMarkss, Ardis
dc.contributor.authorLi, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:01:47Z
dc.date.available2021-02-11T02:01:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80168
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53981
dc.description.abstractLatvijas Univeritātes Mākslas profesionālā bakalaura studiju programmas 4. kursa studentes Alises Li diplomdarba “Organiskās kosmētikas iepakojumu dizaina tendences” mērķis ir izpētīt iepakojumu dizaina tendences organiskai kosmētikai par pēdējiem 5 gadiem, veikt salīdzinājumus ar Austrumāzijas un Eiropas iepakojumu dizainiem, un, balstoties uz darbā gūto informāciju un secinājumiem, izstrādāt grafisko identitāti un iepakojumus kosmētikas uzņēmumam. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta iepakojumu vēsture, kas sniedz informāciju par izstrādes priekšnosacījumiem, veidiem, pamatvērtībām un izteiksmes līdzekļiem, kas ļauj dzīļāk izpētīt iepakojumu dizaina izstrādes procesu. Empīriskajā daļā, pēc izstrādātajiem kritērijiem, tiek salīdzināti plaša patēriņa kosmētikas iepakojumu dizaini no Eiropas un Austrumāzijas. Pēc iegūtajiem rezultātiem ir veikti secinājumi. Balstoties uz iegūto informāciju, diplomdarba radošajā daļā tiek izstrādāti iepakojumi un grafiskā identitāte kosmētikas “Solskin” uzņēmumam.
dc.description.abstractAlise Li, a senior student at the University of Latvia taking a bachelor's program in Arts, presents her diploma thesis on "Trends in Organic Cosmetic Packaging Designs". The thesis explores the transitions of packaging design trends within the organic cosmetics industry in the last 5 years and undertakes a comparative analysis in the packaging design trends in East Asia and Europe. The data gathered from research and theoretical analyses are then applied to create a visual identity and packaging for an organic cosmetics company based in East Asia. The theoretical aspect of the thesis takes a retrospective perspective of exploring the process of packaging design development from its history and types of packaging to establish a solid foundation of the basic prerequisites to the different visual styles that maintain the core essential elements of packaging. The empirical aspect utilizes the criteria established in the theoretical analyses to execute a comparative study of cosmetic packaging designs between Europe and East Asia. The data gathered from the empirical analyses are then applied in the creative aspect, wherein the author employs the learning outcomes of the research to create packages and graphic identity for the cosmetics brand Solskin, a Southeast Asian company marketing its cosmetics products to the East Asian region.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectiepakojuma dizains
dc.subjectgrafiskā identitāte
dc.subjectgrafiskais dizains
dc.subjectAustrumāzija
dc.titleOrganiskās kosmētikas iepakojumu dizaina tendences
dc.title.alternativeTrends in Organic Cosmetic Packaging Designs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record