Sociālās kompetences veidošanās procesa vadība pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Kuģe, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba pētījuma tēma ir “Sociālās kompetences veidošanās procesa vadība pirmsskolas izglītības iestādē”. Pētījuma mērķis ir izpētīt sociālās kompetences veidošanās procesu un tā vadību X pirmsskolā. Pētījums izstrādāts, pamatojoties uz zinātnisko rakstu, pirmsskolas normatīvo aktu analīzi, starptautisku un Latvijā veiktu projektu analīzi, pedagogu, izglītības vadītāju un psihologu atziņām. Maģistra darbs ietver 3 nodaļas. 1. nodaļā analizēta sociālās kompetences būtība, modeļi un elementi, sociālās kompetences attīstība izglītībā. 2. nodaļā analizēta sociālās kompetences veidošanās specifika pirmsskolā, skaidrojot tās ietekmējošos faktorus un procesa vadību. 3. nodaļā apkopoti un analizēti X pirmsskolā veiktā pētījuma rezultāti. The topic of the master's thesis research is "Management of the process of social competence formation in a pre-school educational institution". The aim of the research is to study the process of social competence formation and its management in X preschool. The research has been developed on the basis of a scientific article, analysis of pre-school normative acts, analysis of international and Latvian projects, findings of teachers, education managers and psychologists. The master's thesis includes 3 chapters. Chapter 1 analyzes the essence of social competence, models and elements, development of social competence in education. Chapter 2 analyzes the specifics of social competence development in pre-school, explaining the factors influencing and process management. Chapter 3 summarizes and analyzes the results of X pre-school research.