Show simple item record

dc.contributor.authorMargeviča-Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorŠūmane, Ilze
dc.date.accessioned2021-06-08T10:58:30Z
dc.date.available2021-06-08T10:58:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-9934-18-587-8
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54423
dc.description.abstractGrāmatā apkopotas un analizētas jaunākās atziņas par mūsdienīgu mācību vidi un tās veidošanas iespējām skolā un klasē. Sniegts pārskats par zinātniskajā un metodiskajā literatūrā biežāk lietotajiem jēdzieniem, piemēram, droša (fiziski un emocionāli) mācību vide, inovatīva mācību vide, stimulējoša mācību vide, koprades mācību vide, figitālā vide, virtuālā mācību vide. Atspoguļoti pētījumi par mācību telpas dizaina ietekmi uz skolēnu iesaistīšanos mācību darbā un viņu mācību sasniegumiem. Apkopoti mācību telpas dizaina paraugi atbilstoši konkrētu mācību pieeju, metožu un organizācijas formu izvēlei. Grāmatā iekļauti uzdevumi, jautājumi diskusijai, pašpārbaudes jautājumi situācijas analīzei, lai rastu dziļāku izpratni par mācību vides iekārtošanu, tās novērtēšanas kritērijiem un ietekmi uz skolēnu mācību sniegumu.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLU Akadēmiskais apgādsen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Educationen_US
dc.subjectMācību videen_US
dc.subjectmācību telpas dizaina ietekmeen_US
dc.subjectmācību vides iekārtošanaen_US
dc.titleMūsdienīga mācību vide skolēnu aktīvai iesaistīšanai mācību procesāen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/booken_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record