Mārketinga stratēģijas izstrāde zemnieku saimniecības pakalpojumu attīstīšanai.
Author
Begale, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga stratēģijas izstrāde zemnieku saimniecības pakalpojumu attīstīšanai”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskās daļas referatīvo analīzi par mārketinga stratēģiju un Z/S “Jāņkalni” paraugu mārketinga stratēģijas veidošanā, izstrādāt mārketinga stratēģiju Z/S “Balvas” pakalpojumu/produktu piedāvāšanas kontekstā. Kā arī sniegt priekšlikumus mārketinga stratēģijas izstrādes procesa uzlabošanai pamatojoties uz izstrādātās anketas respondentu sniegtajām atbildēm un citiem pieejamajiem informācijas resursiem. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts mārketinga stratēģijā iekļauto mārketinga aktivitāšu nozīmīgums - plānošana, izstrāde un visbeidzot, pareiza tās īstenošana. Otrajā daļā tiek raksturota izvēlētās paraugsaimniecības mārketinga stratēģija. Trešajā nodaļā, balstoties uz iepriekšējo nodaļu sniegto informāciju, tiek izstrādāta jauna mārketinga stratēģija, kuras pamatā ir izveidotās anketas sniegto atbilžu apkopojums no kā tika izsecināts, kādi produkti un pakalpojumi tiks piedāvāti. Bakalaura darba pētījuma rezultāti apkopoti, tika izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi mārketinga stratēģijas veidošanas uzlabošanai. Bakalaura darba apjoms ir 77 lapas, 3 nodaļas, kurās ietvertas 8 tabulas, 11 attēli, 13 pielikumi, izmantotās literatūras saraksts ar 55 avotiem. The topic of the bachelor's thesis is "Development of a marketing strategy for the development of farm services". The aim of the bachelor's thesis is to develop a marketing strategy in the context of offering services / products of Z/S "Balvas" based on the referential analysis of the theoretical part of the marketing strategy and the sample of Z/S "Jāņkalni" marketing strategy. As well as to provide proposals for the improvement of the marketing strategy development process based on the answers provided by the respondents to the developed questionnaire and other available information resources. The theoretical part of the work deals with the importance of marketing activities included in the marketing strategy - planning, development and, finally, its proper implementation. The second part describes the marketing strategy of the selected sample farm. In the third chapter, based on the information provided in the previous chapters, a new marketing strategy is developed, based on a summary of the answers provided by the developed questionnaire, from which it was deduced which products and services will be offered. The results of the bachelor's thesis research were summarized, conclusions were made and proposals for improving the development of marketing strategy were put forward. The volume of the bachelor's thesis is 77 pages, 3 chapters, which include 8 tables, 11 figures, 13 appendices, list of used literature with 55 sources.